|
|||
|
|||
Opkuis: collectie velgen te koop BBS Borbet Ronal OZ Audi ...
Door de jaren heen een hele voorraad zeldzame en minder zeldzame setten velgen verzameld. Voor een deel hiervan is het nu tijd om verkocht te worden omdat de tijd er niet is om ze op te maken en zelf te gaan gebruiken.
Omdat ze er momenteel toch maar stof liggen te vergaren mogen er een deel weg. Ik zal ze proberen wat te ordenen en per maat hieronder te zetten. Niet van alle setten heb ik foto's dus indien intresse vraag je het maar. 15”: * 6x15” standaard Audi A4 velgen (model b5 als ik me niet vergis) in 4x100: €200 * verschillende setten 2 delige OZ Turbo's in verschillende ET's 4x100 en een set 5x112:€500 * BBS Rm 6,5x15” 4x100 16”: * 3 delige speedline 8x16” 4x108, 2 centercaps ontbreken: €450 * 16” Atiwe schlusselloch 17”: Setje Touareg velgen 7,5x17” ET60 (iirc) 5x130 Gepolierde Audi S6 gullideckels 7,5x17” ET45, 5x112: €880 Gepolierde BBS RF'en 7,5x17” met 0,5” buitenring vooraan en 1” achteraan, 5x120 met zgan 185/35 rubber: €1800 Dat is zowat ik zometeen opkom misschien dat er me nog iets te binnenschiet, dan zet ik ze er nog wel bij. Last edited by T-bo : 20-09-2011 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Kan zijn dat ik er aan voorbij lees, maar hoeveel voor die groene RS 001?
|
||||
|
||||
Quote:
was ook mijn gedachte maar hoeveel inch zijn die oz randen? in hoogte en breete. en doe je de anden ook los weg?
|
|||
|
|||
Oh klopt, ben ik vergeten. Breng ik nog in orde of doe me een bod!
De banden erom heen zijn zeldzame én zgan 165/45 continentals! Voor de maten van de oz-randen moet ik ze eerst even meten. |
|
||||
|
||||
jammer had wel interresse in de ronal racings
|
|||
|
|||
Hehe, die heb ik niet meer. Staan nu onder een britse jetta mk1
|
|
|||
|
|||
Zijn de OZ 3dlg 8x16 nog beschikbaar?
Mvg, Frits |
|
|||
|
|||
staat de borbets nog te koop ?
|
|
|||
|
|||
De speedlines bedoel je Frits? Deze zijn nog te koop ja.
Verder zijn de borbets en ronals reeds verkocht. Ik pas de eerste post een deze aan! |
|
||||
|
||||
al meer info over de OZ Turbo's? welke randen en zijn het nu 2 hele sets of twee incomplete die samen 1 zouden kunnen maken?
|
|||
|
|||
Quote:
Excuseer, Speedline's inderdaad. Welke ET waarde horen bij deze velgen? |
|
|||
|
|||
De oz turbo's zijn 1set 7x15"ET15 in 4x100, een set bestaande uit 2x6.5" en 2x7" in 4x100 en 1 set in 7x15"ET33 (5x112).
De speedlines zijn ET30 als ik het me goed herinner. |
|
|||
|
|||
maar wat moeten die rsèn nou kosten ?
|
|
|||
|
|||
ja dat wil ik ook graag weten! graag pm
|
|
||||
|
||||
Meer info over de touaregs?
|
|||
|
|||
Dacht dat ik de rs'en verwijderd had, ga ze toch nog even op de zolder houden
Hier een foto van de Touaregs: Ze zijn 7,5x17" et60, steek 5x130. Wielen hebben een tamelijk bol center maar dat is moeilijk goed vast te leggen. |
|
|||
|
|||
hoeveel zijn die atiwe's en zijn deze ook 4x100?
en hoeveel voor de rm's? |
|
|||
|
|||
Heb je voor mij een foto van de achterkant van het hart van de speedlines? Weet je of de naafkapjes en andere randen ergens los te verkrijgen zijn?
|
|||
|
|||
De Atiwe's zijn 8x16", ET-waarde weet ik niet. We hebben de originele steek dicht gelast. Ze moeten nog herboort worden en achterzijde nog afgevlakt. Dus steek is nog vrij te bepalen!
Hier wat plaatjes: Qua prijs, ik had er graag €300 voor gehad! Herboren en vlakken kan ik eventueel ook regelen. Voor de Rm'en had ik graag een €500 gehad. Een fair bod is natuurlijk ook steeds welkom. |
|
|||
|
|||
De set 3delige borbet A's zijn verkocht, heb nog 2 nieuwe velgen in 8x16" (dus met bredere buiten ring). Moest iemand er intresse in hebben hoor ik het wel!
|