|
||||
|
||||
Winterbanden op velgen 155/70/13
Heb nog een setje winterbanden over.
Deze liggen op Seat velgen. Bandenmaat: 155/70/13 Profieldieptes: 1x dik 5mm 1x 6mm 2x 7mm Er moet wel nog een centreerringentje in, deze zijn niet aanwezig. Gaan weg omdat er op mijn daily al winterbanden zitten. Foto op mijn ex-golf: Vraagprijs: €100,- Op te halen: In de buurt van Roermond
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 05-09-2011 at 20:29. |
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Wat is het merk van de banden? en wat voor et waarde hebben de velgen en welke breedte hebben ze?
Zijn de banden netjes recht afgesleten? Enig idee wat de reden is dat 2 niet gelijk zijn afgesleten ten opzichte van elkaar? Duidelijkere foto van t profiel?
|
||||
|
||||
Banden en Et-waarde kijk ik morgen voor.
Breedte is 4.5 of 5 inch. Kijk ik ook morgen even voor. Waarom er 1tje iets meer is afgesleten zou ik niet weten. Toen ik ze kocht was het namelijk al. Betere foto's volgen ook morgen.
|
||||
|
||||
Quote:
Okey, heb interesse als de et waarde goed is. Misschien ruilen tegen de 15" rh classic die ik hier nog heb liggen? (zonder bijbetaling) (zie: http://link.marktplaats.nl/486334568)
Vergeet dat ene boutje niet! Last edited by The_Maxx : 07-10-2011 at 21:40. |
|
||||
|
||||
Toch maar even de garage in gedoken.
Velgen zijn 5 inch breed en hebben een ET-Waarde van 45. Het Merk is Fulda. Ze pasten probleemloos op vorige Golf 2. Er is nog een geinteresseerde die een PM had gestuurd. Deze heeft nu nog even 1ste keuze. Mocht hij ze toch niet willen dan ben jij de volgende mochten ze bij jouw passen.
|
||||
|
||||
Worden zometeen afgehaald door Roy-MK1.
Mag dicht dus.