|
|||
|
|||
SUPER_CUPRA
Hey,
Ik ben dus Sander en nog heel even 20jaar. Ben ondertussen aan men 3de auto bezig. 1ste was een audi A3 8L 2de audi A4 B7 (maar 5 maand met gereden => kreeg een dikke prijs hiervoor...) 3de en huidige sinds 2 weken Vw Jetta 5 Volgende planne had/heb ik in men hoofd: Airride => check RNS 510 plaatsen OEM => moek 1 van de nekeer gan halen Golf 6 stuur. Andere gril (OEM) => zijn we met bezig GTI interieur stof me het welgekende GTI motief van de golf 5 Donkere GTI xenon koplomapen => zijn we met bezig Achteraan engels achtruitrijlicht => zijn we ook met bezig Vette velg, na PS te gebruiken uitgekomen op gullies => de gaten zijn potloodgrijs gelakt en ze mogen zaterdag binnen om terug te polijsten. De wagen zelf: De donkere gti xenon koplampen De gullies die binne zijn voort lakken En dan de photoshop waarop ik hem gemaakt had zoals hij zou moeten komen, zonder de spatlappen dan wel Vorige week maandag auto binne gedaan voor de airride te laten monteren en zaterdag mogen ophalen. Toen zag hij er zo uit. Ondertussen auto op de stalen velgen gezet met bijhorende winterbanden en afgezet bij mijn garagist die zich dus aan het bezig houden is met de US bumper, xenon koplampen en nog wat kleinigheden. Vrijdag avond heb ik men jetta terug dus zaterdag volgen er nog wel een paar fototjes. Grtn Sander |
|
||||
|
||||
dik
|
||||
|
||||
Welkom, dikke bak!
|
|||
|
|||
Welkommm!!!
En nette wagens!!! |
|
|||
|
|||
Hehe Thx voor de comments.
@ Lennart ja hoor de gti xenon koplampen passen mits een adaptor kabeltje zonder aanpassingen in een jetta. De air is de RRAS Pro kit. 20 L tankinhoud, viar 420 compressor en 10mm leidingen... Foto van de USA kop en gti xenon's steken erin, ook het mistachterlicht is weg nu se... Buitenkant sta naar men goesting nu se... Grtz |
|
||||
|
||||
Euh Sander
|
|||
|
|||
Quote:
Heh? wat? |
|
||||
|
||||
Heb je toch snel geregeld zo'n dikke wagen.. 2 weken tijd!
|
||||
|
||||
Wat voor prijs hangt er nou aan zo'n RRAS setje? Mag ook per PM.
|
|||
|
|||
@misha hij is nog niet klaar hé
Interieur moet nog aan de orde komen... :P` Prijs vind je op air-ride.be + 500 euro montage kost bijrekenen hé :P Grtz |
|
||||
|
||||
jij zit er wel goed voor voor een 20 jarige! allemaal zelf bekostigd?
die A4 had je wel iets heel dik van kunnen maken maar de jetta is zeker ook knap! |
|
|||
|
|||
Erg goed voor...
Ik werk er hard genoeg voor ook dusja alles is door men eigen bekostigd, maar dat doet er niet toe toch? Grtz |
|
||||
|
||||
neen integendeel dan krijg ik er net nog meer respect voor!
|
|
|||
|
|||
Wiele er terug ondergeknald daar ik ze toch pas binne doen tegen eind maart en moet morgen voor nen trouw rijden, ik kan niet naar how gaan dus er is geen haast meer dat ze klaar zijn. Dus als ik ze na 17 april heb is het goed... Rns steekt er ook in sinds vrijdagavond thx to wittebolf!!!
Hier pic van de rns510 met gti achtergrond en van die shit Kon het nie laten voor er nog 2 van den auto te pakken Nu zal het hier stil zijn tot half april en dan zal ik es beginne zoeken naar een gti interieur en nog ewa gadgets Grtz |
|
|||
|
|||
Nieuwe velgjes, nog van henk geweest...
Grtz |
|
||||
|
||||
poehh prachtige wage op eurosunday te zien?
|
|||
|
|||
Thx en zal uiteraard op ES aanwezig zijn.
Grtz |
|
||||
|
||||
super vette wagen!!!