Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 20-09-2011, 22:55
Polo6n1 Polo6n1 is offline
Forum Newbee

Exclamation TKA Polo 6n1 met gereviseerde versnellingsbak DKE

Aangeboden ter overname voor de techneuten;

Een Polo 6N1, met afleveringsdatum 28-11-97, iets boven de 200.000 km op de teller, maar...

Met een vorig jaar herfst door een gereviseerd exemplaar vervangen versnellingsbak DKE!

Dat is naar mijn idee wel het meest interssante onderdeel, naast wellicht de trekhaak.

Helaas komt mijn auto door diverse andere problemen niet door de APK keuring. Maar de gereviseerde DKE bak zit er nog geen jaar in, dus die is in prima staat.

Ik heb alleen nog niet helemaal duidelijk of dit een auto is met 8 of 16 kleppen, het is een 55kw = 75pk auto, dus volgens mijn technische buurman een 8kleppen.

De motorcode is AEE, Versnellingsbak: DKE, hieronder een overzicht van alle code's die in het serviceboekje staan;
wuwzzz6nzwy...... (zy=97 wy=98)
6n1 oc4 55 gkat5g Motor: AEE Versnell: DKE Kleur:lc5l 095j1 x2c 1al 7lo c1r h4x 4kc 4gf 3nc 1mz q1x j1p 8bb voc 8re 8tc 8f6

Morgen ga ik even de dealer om specificaties vragen van de gehele auto.

100pk zou 16 kleppen betekenen volgens diezelfde technische buurman, dus dat zou niet overeenkomen met 55kw=75pk.

Foto's heb ik op dit moment niet, maar die kan ik morgen eventueel wel maken. Heb diverse typeplaatjes onder de motorkap gezien, dus ik hoor wel wat u gefotografeerd wilt hebben

De auto staat in Veenendaal of Wageningen, en mag tot 7 oktober nog op de openbare weg rijden, daarna niet meer. Dus dat is nog 19 dagen vervoer zonder dat een autotaxi nodig is.

Vraagprijs is 800 euro zonder inruil van een oude versnellingsbak. Ik verkoop doorgaans geen auto onderdelen, dus doe maar een redelijk tegenbod. Kan me goed voorstellen dat een ander bod realistischer is. LAAT maar horen!!
Old 03-10-2011, 20:44
Polo6n1 Polo6n1 is offline
Forum Newbee

Default auto weg, dus delete, slotje, whatever

de auto is niet meer, dus dit topic kan gesloten worden.

Posting Rules