|
|||
|
|||
MK 3 GTI EDITION 5 deurs Satin/Silver
Bij deze definitief in de verkoop mijn MK3 GTI EDITION,voor de sommige komt dit als een verrassing aangezien ik de auto dit jaar weer terug hebt gekocht en de laatste tijd weer flink in heb geinvesteerd,maar na afgelopen Meeting heb ik besloten om te stoppen met de Hobby.
Volkswagen Golf3 (GTI) Motor: 115pk (85 kw) 4 cilinder Bouwjaar: 1994 Km stand: 215.xxx Gewicht: 1150 kg APK: nieuwe APK tot 23-09-2012 Opties: - Centrale deurvergrendeling - 5-deurs uitvoering - Airco Wagen wordt niet meer mee gereden en staat stil in een warme garage Wagen verkeerd in perfecte conditie. Bodem is keihard en verkeerd in nieuwstaat zonder enige roest etc Buitenzijde lakwerk zeer netjes,net onlangs 1200 euro in ingevesteerd, Wagen verkeerd echt in een unieke staat, Klepstootrubbers vervangen,auto verbruikt absoluut geen olie, Dm Riem onlangs vervangen,spanrollen en andere riemen, Altijd zijn beurten gehad, Motorisch en Technisch 100 %, Xenon, Bolku chip, Wagen is voorzien van een KW schroefset,goed gangbaar,nieuwe stelringen, Velgen Audi S3 7,5 J en 17 Inch 5x100,antraciet grijs, Banden zeer goede staat,Nangkang 185-35-17 Interieur is echt zeer netjes,geen beschadigde wangen en dergelijke, Dit is echt een unieke en mooie golf,die je echt niet zomaar vind..zeker niet in de staat waar de auto in verkeerd. Auto is onlangs weer gepolijst,gepoest en voorzien van teflon behandeling Ik verkoop alleen aan een echte liefhebber,onzin biedingen niet welkom, Kom kijken en de auto overtuigd je vanzelf Gaat me echt aan het hart om hem te verkopen,maar wat ik al zei,ik beeindig na jaren actief te zijn geweest ,de hobby, Prijs: €3999 Woonachtig Ruinerwold, Drenthe...!!! Last edited by R.C.G60 : 11-10-2011 at 11:16. |
|
||||
|
||||
René, wat is dit? Jij en stoppen met de hobby????Echt zonde, wat een mooi strak ding. Uppie voor René
|
|
|||
|
|||
Heeee Mark,
Idd ,heb besloten de hobby neer te leggen..3 auto's en met 2 ervan durf ik niet eens meer te rijden omdat ik te zuinig ben,en bang dat er iets mee gebeurd...Na 12 jaar heb ik het echt gehad..Het is leuk geweest.Het gaat me echt aan het hart om de golf weg te doen,maar me besluit staat vast... Het is echt 1 van me favoriete auto's die ik ooit heb gehad, Last edited by R.C.G60 : 29-09-2011 at 16:39. |
|
||||
|
||||
gelukkig blijft de Corrado wel
|
|
|||
|
|||
Quote:
ckerrrrr alleen op een lager pitje... |
|
|||
|
|||
Auto is vandaag weer voorzien van Nieuwe APK,en zoals altijd geen bijzonderheden
|
|
||||
|
||||
op mijn website staan meet foto's van deze bijzonder mooie golf
www.mischa-78fotografie.nl onder vermeldings auto shoots http://www.mischa-78fotografie.nl/auto-shoots.html |
|
|||
|
|||
Thanks Mischa..
|
|
|||
|
|||
Maar is een uppie voor de golf..!!!
|
|
|||
|
|||
Hey maat, je moet je APK datum ff updaten!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Aangepast |
|
|||
|
|||
wordt niet meer mee gereden.,staat op winterstalling wachtend op een koper
|
|
|||
|
|||
Na voor net 25 euro te zijn opgelicht door marktplaats,maar hier weer een uppie doen..
|
|
|||
|
|||
Goed bod welkom.,graag bij bezichtiging,..Kom kijken en de auto overtuigd je vanzelf
|
|
|||
|
|||
Auto staat gereserveerd tot zondag
|
|
|||
|
|||
Auto is verkocht..!!!!