|
||||
|
||||
Scirocco 2 Of Corrado ?
help ... ik heb ff hulp nodig ? want ik raak er zelf niet uit .
nu als volgt deel 1 van het verhaald . ik heb 2x scirocco 2 ( 1x 1.6GTS 1x GT ) de GT is voorlopig ingeschreven alles betaald enzo maar nu de problemen blijven aanslepen , vermoedelijk terug de carburator ( voorlopig staat er nu een pierburg 2b5 op ) de originele carburator heeft de geeste gegeven ( pierburg 2e2 ) daarna heb ik een set dubbel webers 40mm er op gezet maar toen had ik een verbruik van 40liter op 100 km en dat was mij echt teveel . ( 1 klein puntje nog .. ik ben voorlopig bezig bezig een motor aan het bouwen 2.0 8v volledig bewerkte onderblok + cilinderkop ( was bestemd voor de autocross vandaar dat alles bewerkt was/is ) enkel moeten de nokvolgers , nokkenas en cilinderpakking erop en hij is klaar . nu het 2de deel van het verhaal ook heb ik een corrado staan , type 2 bwj 1995 (juli 1995 om goed te zijn ) 2.0 16v met iets wat werk ( echter moet hij een nieuw kleur hebben ) maar de wagen is betrouwbaar rijdt lekker maar staat voorlopig al 2 jaar stil . nu mijn vraag aan jullie ? wat moet ik kiezen .... blijven zoeken voor de scirocco of dan toch maar geld in de corrado duwen ? graag jullie help want zelf geraak ik er niet uit . |
|
||||
|
||||
Corrado, eentje van '95 is best wel wat waard als ie in een nette staat is en wat leuke opties heeft.
|
|||
|
|||
Alles weg doen en dan 1 goede auto kopen geen optie ?
Beide is niet veel waard vind ik zelf.
|
|||
|
|||
Een 16v Corrado uit 1995 bestaat helemaal niet, in modeljaar 1995 werden alleen de 2.0 8v en de VR6 gebouwd. Zal waarschijnlijk een 94-er zijn die later op kenteken is gezet.
Heb je van alle auto's foto's!? En wat is het chassisnummer van die Corrado? Dit om het modeljaar te zien.. Wat moeten wij je nou adviseren. De vraag is volgens mij vooral, wat vind jij een leuke en mooie auto om in te gaan rijden ? |
|
||||
|
||||
Inderdaad ja, 2.0. 16v's werden niet meer gemaakt in 95..
|
||||
|
||||
Ik zou voor de scirocco kiezen!!!!
|
|
||||
|
||||
voor mij maak het niet zo uit of het nu de scirocco wordt of de corrado want kvind beide mooi .
voor die 1km dat ik gereden heb met de corrado is het moeilijk te zeggen of het een leuke wagen is om mee te rijden . chasiesnr van de corrado : wvwzzz50rk000826 aangekocht geweest op 09/08/95 ( kheb de factuur :-) wel een leuk iets ) enigste optie's zijn elektrische kanteldak + elektrische spiegel en ruiten dus lijk me een erg basismodel en alles weg doen heeft geen zin de scirocco of corrado worden als 2de wagen gebruikt . net zelf bekeken , productie jaar is 1994 . ( moet een mens geweest zijn die niet erg blij was met de komst van zijn corrado ) Last edited by Scirocco_1600 : 09-12-2011 at 18:31. |
|
|||
|
|||
Een R in chassisnummer is inderdaad modeljaar 1994. Aangezien het produktienummer 826 is, is die ergens eind 1993 gebouwd waarschijnlijk.
Heb je er ook foto's enzo van? Ben benieuwd! Zou er voorlopig maar eens lekker mee gaan rijden! Quote:
Het zou goed kunnen dat de auto gewoon eigendom was van een dealer voor show en proefritten enzo en dat deze actief in de verkoop ging nadat in juli 1995 de Corrado produktie gestaakt is. Staat op die aankoopfactuur je hebt niet ook een km stand vermeld? Last edited by gurby : 12-12-2011 at 07:35. |
|
||||
|
||||
ja , het zou best zo iets kunnen zijn .
Corrado 16v ( corrado is echter een wrak toch voor z'n leeftijd . ) Scirocco GT |
|
||||
|
||||
Kijk aan. Zo op de foto's ziet de Corrado er niet slecht uit hoor. Je ziet wel wat plekjes. De Scirocco ziet er wel netter uit. Is het niets om de Corrado in onderdelen te doen en het geld daarvan in de Scirocco te steken?
|
||||
|
||||
alle delen heb ik al liggen van de corrado ( dus andere deur rechterkant , voorvleugel rechts ( links moet ik nog zoeken ) voorbumper , set nieuwe mistlichten , enkel heb ik het slechte stuk nog niet getoont .
die scirocco zou voor tijdelijk zijn . want mijn grijze scirocco 2 GTS zit in de restauratie modus |