|
|||
|
|||
Borbet A 7x15 ET18 4x100
Te koop een opknapset Borbet A.
Maten 7x15 met een mooie lage ET 18 ! Betreft een opknapsetje, opnieuw polijsten en/ of spuiten is redelijk noodzakelijk maar geen oxidatie/ bloemkolen, happen uit de randen (2 wielen lichte randkrasjes die je er zo uit kan schuren). Banden zijn afgeschreven. Wel compleet met alle 4 de naafdeksels, wielen zijn recht ! Foto's volgen nog. PRIJS 75 euro. Ruil met van alles en nog wat is mogelijk, wielen/ jetta mk2 spul/ radio spul of wat dan ook bied maar aan (via pm). |
|
||||
|
||||
Jan, het is niet de eerste keer maar je geheugen laat je even in de steek denk ik.
Lees aub volgende de verkoopregels bij het plaatsen van een advertentie: http://www.volksforum.com/forum/announcement.php?f=158 Graag advertentie aanpassen na het doorlezen hiervan anders wordt deze verwijderd. Bedankt alvast. |
|
||||
|
||||
waar zijn de velgen af te halen?
|
||||
|
||||
Bij z'n woonplaats staat Helmond , dus ik neem aan dat ze daar zijn af te halen
|
|||
|
|||
Helmond idd !
Heb de woonplaats in mijn profiel vermeld, is niet de 1e keer dat ik een standje krijg van de crew |
|
|||
|
|||
Upje.
|
|
|||
|
|||
Of doe een bod.
|
|
||||
|
||||
Kep je gebeld. over de wielen ...heb een koper....
|
|||
|
|||
Slotje aub, verkocht.
|