|
||||
|
||||
Iemand foto's golf1 met 15"ATS Classics
Hallo,
Zoals de titel al zegt: Is er iemand die ergens foto's heeft van een (verlaagde) golf 1 met 15 Inch ATS Classics? Ik hoor het Graag. Johan |
|
||||
|
||||
Google is uw beste vriend
|
|
||||
|
||||
Ja, maar is dat 15 inch denk je?
Ik bedoel deze velgen: Last edited by Johan1982MK1 : 13-10-2011 at 14:26. |
|
||||
|
||||
100% zeker 15" op die foto!
Wel s n Golf 1 op 13" ATS gezien, dan zie je t verschil zo...
|
|||
|
|||
Zijn de zelfde wielen toch maar dan iets breder en t kleurtje is anders. Is 15"
|
|
|||
|
|||
Dit is 13":
Toch wel een duidelijk verschil
|
||||
|
||||
Lijkt in 15 inch geen pan als je het mij vraagt op een Mk1....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan nl een setje kopen voor een scheintje. En aangezien deze setjes zonder banden zo 300-350 euro kosten op mp, (als ze al aangeboden worden in 15") dacht ik misschien is hier iemand die een goede foto van ditzelfde wiel als afgebeeld heeft. misschien is het wat.. |
|
||||
|
||||
Quote:
En met 13" rydt je met n flinke verlaging alles kapot en draait aso toeren
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Marten ooit een 77-er groene golf1 gehad met deze wielen.
Stond toen wel super vond ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Alles voor de looks he
|
||||
|
||||
Quote:
Peerd van ome looks? |
|
||||
|
||||
Ik heb een aantal dagen op 13" ats classics gereden, snel weer eronder vandaan gehaald, vond het persoonlijk te laag, schraapte over elke drempel heen. En wat PimVW zei, ongelofelijk veel toeren terwijl je net aan 100 rijdt.. vindt de 1.3 niet zo leuk haha.
Het is dat ik hem als dagelijkse auto gebruik, anders is 13" wel leuk voor de looks. Ben nu zelf bezig met een setje 15" ats cup op te knappen, kijken hoe dat staat. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik ook nog aan gedacht. Zag laatst een golf 1 op MP staan, een hele nette 4deurs met ATS cup velgen, stond ook superr 13" wordt m zowieso niet voor mij.. vind t niks voor onder een mk1 |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind het wel wat hebben, maar niet voor dagelijks. Heb de 15" cup velgen vandaag gestraald, stoeprandschade weggewerkt, nu zsm of zelf spuiten of laten spuiten in de spuitcabine. Zal het resultaat erop zetten. Je kan trouwens ook even op mijn 'project'page kijken: http://www.volksforum.com/forum/sho...584#post1184584 Staat ook een foto bij van de Jetta op 13" classics en upload nu een foto van de gezandstraalde velgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
|