|
|||
|
|||
Mishav
Ik ben Misha Vossema.
Ben 22 jaar oud en woon in Assen. Ik heb zelf geen volkswagen maar kan de scene erg waarderen. Dit door een maat van me die hier al een paar jaar op het forum zit. Had eerst een Golf1 cabrio Karmann.antraciet op BBSrm met zwart leder en elektrisch dak.Tegenwoordig rijd hij rond in een donker rode Passat variant VR6. Ik heb zelf 2 auto`s. Voor dagelijks rijd ik een BMW E21 318i automaat van 1977. Maar is ook alweer een hobby autotje aan het worden zo langzamerhand. En voor de hobby heb ik een uit Japan geïmporteerde Toyota Soarer Sc300 1jz-gte (2.5L 6 in lijn 24klepper twin turbo) Deze auto ben ik beetje bij beetje weer klaar aan het maken voor de mooie dagen. Plannen daarvoor zijn oa: ombouwen naar handbak (swap bijna compleet) En een frisse 400pk onder de kont waar je zo goed als nix voor hoeft te doen om dat te verkrijgen. Stock begrensd levert de motor:280pk en 373nm koppel. Ik kijk regelmatig op deze site om inspiratie op te doen voor mijn bmw. voornamelijk op gebied van velgen. 2 fototjes van mij Toyota: En de daily: Dit was het voor nu. |
|
||||
|
||||
welkom, leuke wagens!
|
|
||||
|
||||
Welkom, mooie BMW en een mooie kleur voor die auto.
|
|||
|
|||
Dankje . Is origineel mint grunn
|
|
|||
|
|||
Modificaties aan de BMW:
Zender front lip Brock type a velgen (te koop of te ruil voor wat anders) Verlagingsveren rondom Oldschool JBL speakers Kenwood radio cd mp3 speler Emblemen gepolijst Nieren uitgedeukt |
|
||||
|
||||
prachtige e21 ( gekocht uit neunspeet zeker, is van Geoffrey de Ridder uit hoogeveen geweest )..s14 erin en knallen
als je hem weer kwijtwil doe mij even een pm.
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels Last edited by Richard : 15-09-2011 at 23:24. |
|
|||
|
|||
Welkom,
Die Bmw is wel erg gaaf, is dat LPG of niet? |
|
|||
|
|||
welkom, super dik die bmw!
|
|||
|
|||
Haha oke weet ik dat ook weer.
Zit geen lpg tank in maar zit wel een bewerkte kop op zodat het zooitje heel blijft als ik er lpg op wil hebben. bmw heeft nu 186.000km gedraait. Rijd gewoon super.Heeft ook een sper differentieel. thnx voor de reacties. Gr.misha |
|
||||
|
||||
echt een super mooie bmw echt heel gaaf
|