|
View Poll Results: Mening of tips? | |||
golf 2 | 17 | 73.91% | |
project | 6 | 26.09% | |
Voters: 23. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Project GOLF 2
Hallo,
ik ben nieuw hier op deze forum dus het is momenteel nog was aanpassen. het is mijn eerste post, vandaar de POL---> ik weet totaal niet hoe ik dit wegdoe... Deze golf was een accident die we volledig gerestaureerd hebben (is niets in vergelijking met de meesten hier op dit forum) en nu dus mijn eerste wagen. Moet nog een logo achteraan op van VW en eventueel andere velgen. Wie er in aanbieding heeft, let me know idem van het logo. Laat me weten wat je van mijn project vindt grtz VEJYM [img] Last edited by vejym : 21-06-2011 at 20:50. |
|
|||
|
|||
Welk project ??
|
|
||||
|
||||
ik volg het ook niet helemaal meer ?
|
|
||||
|
||||
beeetje heel vaag want hij maakt een poll aan met golf 2 en project?? het zal wel
|
|
|||
|
|||
en de stemmen gaan gelijk op:P
|
||||
|
||||
Dik project!!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
die zien we nooit meer.....terug!
|
||||
|
||||
Ik ga voor de golf 2
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij heeft ook al een topic bij watergekoelde projecten:P
|
||||
|
||||
haha sorry jongens maar ik weet helemaal niet hoe ik foto's en dergelijke moet toevoegen. Ik ben net nieuw op deze forum dus ik bak er totaal niets van!
Tips zijn altijd welkom want ik vindt het nu meer dan stom!!! :p |
|
||||
|
||||
Tja als je van dat soort kleuren houd zeg ik ja, persoonlijk zie ik het liever op de botsauto's bij de kermis. Maar goed het is jou auto en hij staat er wel glimmend bij natuurlijk.
Snap alleen de Poll nog altijd niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
weet jij hoe ik die wegdoe? :p ik had oorspronkelijk lieven een golf 1 gehad en er een klassiek kleur op gelakt maarja ik heb dit voor 100euro kunnen kopen... |
|
|||
|
|||
Ziet er netjes uit, zou hem alleen iets lager op de weg leggen en een paar mooie velgen monteren.
|
|
||||
|
||||
Niet eens zo'n gek kleurtje, vind het wel een leuke bak zo op het eerste oog.
|
|
|||
|
|||
ik stemde ook op golf 2
|
|
||||
|
||||
Kermis kleurtje vind ik reuze meevallen, het is meer een knappe originele kleur!
|
||||
|
||||
Wel een mooi stukje spuitwerk, maar die kleur ben ik niet gecharmeerd van.....
Zou bij deze kleur wel een beetje "flashy" velgen monteren en geen BBS'en of andere "klassiekers"
|
||||
|
||||
Quote:
Kermiskleur Origineel VW hoor |