|
|||
|
|||
Pioneer TS-WX301 Subwoofer 800 watt als nieuw €85,-!Basbox
Hallo allemaal,
Hierbij bied ik mijn subwoofer aan. Subwoofer is nog geen jaar oud maar voor mij is zoveel geluid toch iets te veel van het goede. Deze Pioneer kist met woofer gaat echt hard genoeg met een zeer diepe mooie bas daar hoef je niet bang voor te zijn. De subwoofer is zoals gezegd nog geen jaar oud deze heeft mij toen €249,99 gekost. Aankoopbon heb ik misschien nog wel liggen. Hier de specificaties: Kenmerken: Pioneer TS-WX301 Maximum vermogen: 800 Watt Frequentiekarakteristiek: 20 - 400 Hz Gevoeligheid (1W/1m): 95 dB Grootte subwoofer (cm): 30 cm Materiaal subwoofer: IMPP conus Pole Yoke Type: Verlengd en geventileerd pooljuk Tot nu toe veel plezier van gehad maar toch gekozen voor een wat mindere subwoofer. Dus ben je opzoek naar een subwoofer die goed knalt sla je slag! Prijs is €85 euro omdat hij nu een beetje in de weg staat. Subwoofer is echt als nieuw! Verzenden is mogelijk voor €6,75 maar liever ophalen in Apeldoorn mits dat mogelijk is. Bij interesse graag even een pm dan hoor je van mij. M.v.g. Vincent Lemaire |