|
||||
|
||||
Djago broertjes laatste UPDATE BBS RS
Hallo na rond gecruised te hebben op dit forum wil ik mij graag voorstellen.
Mijn naam is Jean, bijnaam DJAGO draag ik vanaf kleins af aan. Ik woon in zutphen. Sinds kleine jongen heb ik het tuningvirus van pa overgenomen, Pa had Alfa's, een Ford orion jaja die motorisch Cosworth delen had, en nu heeft Pa een Opel Calibra turbo 4x4 Turbo met circa 300 pk na een eerste misstap als eerste auto, een citroën BX ben ik in het golfvirus terecht gekomen. Broertje Melvin 'Kilat" ook besmet met VW virus, Cleane bumpers, schroefset, GTi edition, paars, grille, in pro lampen, rode achterlichten en de 17 inch OZ worden voor MIVW vervangen door de inmiddels opgehaalde 8j BBS RS met gouden boutjes gepolijste lip en paars hart. Ik ben lid geweest van autoclubs in het hoge noorden ( verhuist ), veel meetings bijgewoont, op dragstrip gestaan als amateur en veel gedaan aan illegale straatrace competities dus niet alleen recht uit of sprintjes maar het echte openbare circuit werk, de naam DJAGO stond vrijwel op elke golf die ik gehad heb, DJAGO betekent stoer, strijder in het maleis. Zeer leuke en gekke tijd hiermee gehad, maar wijsheid komt met de jaren zeg maar Daarna rustiger aan gedaan met volgende meer op stijlgerichte projectjes. Ik heb verschillende projectjes gehad. Golf type 2, 1,3, wit gestijled, g60 bumpers, debadged, Koni's verlaagd OZ's Golf type 2, 1.8 16v KR gestijled, g60 bumpers, debadged, KW, remus, carbon, motorupgrades, Oz's, BBS RS etc etc de golf die ik naast het dagelijks gebruik inzette voor het straatracen Van de volgende golfjes plaats ik wat foto's en een korte beschrijving Golf type 3, 20 Jahre gti edition, zwart, Koni, Carbon, Brock, EPS volledig op maat gemaakt uitlaat systeem, Hella, Inpro etc. Golf 4, TDI highline, 110pk, motorisch standaard, blackmagic kleur, 19 inch RS 6 met 235-35-19 banden, volledig riegerpakket, carbon spiegels etc. Helaas kwamen aan de vele plannen nog een einde, om uit te wijken voor een kat ben ik met 80 tegen 2 bomen geklapt, resultaat alleen de achterklep was heel. De plannen waren verder nog ander RS4 interieur, andere kleinere maar bredere velgen en nog wat...maar helaas Golf 4, 2,3 V5, kleur monte carlo van standox, kleurt van rood, paars naar blauw groen en goud, Aangelaste booskijker, custom chrome gril, sportbumpers, cleane achterbumper, 18 inch OZ, Schroth 4 punt gordels, creme lederen recaro, compleet gecleaned, geen stootstrips clean achterklep, en van binnen en buiten gespoten in de monte carlo lak, tunnel in fliflop lak, geintegreerde bediening voor klep, neon en audio, motorafdekkap in kleur, fijngetuned door JD engineering etc etc. Nu ben ik nog opzoek naar een andere VW maar deze moet 4 deuren hebben, sja niet alleen de wijsheid maar ook huisje boompje beestjes zijn compleet. Alle ideen die ik heb zit nog in me hoofd maar een nieuw project komt er snel aan, misschien niet zo extreem of vergaand als sommigen hier omdat de familycar dagelijks gebruikt moet worden. Ideeën genoeg en met MIVW binnenkort kan ik genoeg inspiratie opdoen voor de do's en dont's Groet en tot ziens, Jean Last edited by DJAGO : 02-06-2010 at 11:29. |
|
|||
|
|||
Welkom.
|
|
||||
|
||||
welkom
nette verzameling heb je al gehad
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt de volgende auto wordt weer een vw dus de zoektocht loopt gestaag |
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Holy f**k, jammer van je Golf IV, zit goed in mekaar, behoorlijke boompjes geweest zo te zien. Voor de rest mooie wagens, ben benieuwd hoe en wat de volgende wordt |
|
||||
|
||||
Dankje.
Sja flinke boompjes, golf totaal los ik kon er niks meer vanaf halen wat nog bruikbaar was, zelfs 3 van de RS6 velgen gebroken. maar goed kan het na vertellen. Nadeel is natuurlijk dat elke auto een emotionele unieke waarde heeft dus verdriet had ik zeker. Ik zit nog even te dubben wat de volgende moet worden, wel 1 met 4 deuren, dus Bora, passat of toch weer een Golf maar de zoektocht loopt en een update komt weldra |
|
||||
|
||||
Welkom, die MK3 is echt mooi.
|
||||
|
||||
Quote:
Dankjewel man die van jou mag er ook best wezen! |
|
||||
|
||||
Djago, broertje's update
Omdat mijn broers ook bezig zijn met hun projectje hier wat enkele update's
Orginele BBS RS opnieuw opgemaakt, met paars hart en gouden boutjes Komen nog porsche naafkappen op die deze week worden afgedraaid Plannen nog voor MIVW zijn de us bumpers en andere spiegels in kleur spuiten. Last edited by DJAGO : 02-06-2010 at 11:26. |
|
||||
|
||||
welkom hier
mooi wagen parkje jammer van de golf IV
|
||||
|
||||
Zo'w, ik mag je style wel!
Ziet er allemaal super uit! |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt sja als ik zou willen en het geld had had ik ze allemaal gehouden, sja was erg jammer van de zwarte type 4 |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt |
|
|||
|
|||
ey broer mooi wagenpark en inderdaad jammer van de mkIV, maar jou kennende komt er weer een dikke auto voor terug.
|
|
||||
|
||||
dikke wagen heeft je broer!
En al iets nieuws gevonden? |
|
||||
|
||||
vento front update
Update neem de gti van me broer over, kans gekregen. Inmiddels al een update Zie foto.....front, de lampen zijn gesmoked orgineel vento blijven zo niet zwarter want dat vind ik persoonlijk te Hotwheels de grille wordt nog matzwart gespoten tevens de kap en strip. Verdere updates zal even duren, verder sparen en lijstje maken wat ik erop aan of af wil. Lijstje is er al maar het is steeds iets willen en toch maar weer niet. Mijn broer heeft nu in dezelfde kleur een VR6 |
|
||||
|
||||
Fotoshootje
Klein fotoshootje van GTi zoals hij er nu bij staat
|
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, kom zelf ook uit owlde dus ken de gti inmiddels aardig goed, vr6 is ook mooi,
je hebt zelf ook een aardig leuke collectie opgebouwd
|
||||
|
||||
Vind je laatste mk3 erg mooi. Hoop dat je de raamband bij deze achterwege laat
|
|
||||
|
||||
Quote:
De vr6 is van me broer, dankje voor de complimenten, ken ik jou ook dan? Oosterwolde is niet zo groot, woon nu al wat jaren in Zutphen Quote:
Back in the days was het nog "cool" nu niet Vroeger.... |