|
|||
|
|||
Van 4 naar 5 bak(085), wat te zagen in t schakelmechanisme???
Alle onderdelen zijn bij elkaar verzameld, en vrijdag ga ik lekker het 5 bakkie er onder klussen!
Maar ik heb nog niet kunnen vinden wat ik aan het schakelmechanisme moet aanpassen om ook in z'n 5 te komen. Wie o WIe kan mij hiermee helpen. Wat moet ik weg zagen, slijpen knabbelen etc????? Alvast bedankt, Guus |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit topic geeft weer hoe je een 020 bak van 4 naar 5 bak moet ombouwen, en niet een 085 bak |
|
|||
|
|||
Quote:
thanks voor je snelle reactie! Deze had ik al eens gezien maar dit betreft een ombouw voor bigblocks, dus kan ik helaas niks mee. Ik heb een smallblock (1.1 tot 1.3) waar een 084 en een 085 achter kan. Toch bedankt! |
|
|||
|
|||
Quote:
Kut ja Even niet opgelet Sorry.... |
|
|||
|
|||
Is er trouwens nog iemand die voor mij zou kunnen kijken in ETKA of een ander programma, welke koppeling er in een 8N bak van golf 2 hoort ? en of dit eventueel op een polo gr motor (3f) past
Geloof dat t 24 tanden zijn, maar gaat vooral om of het 180/190mm moet zijn, of misschien nog iets anders ? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
De koppeling die er nu inzit gebruiken
Als je een andere neemt moet je ook een ander vliegwiel[raakvlak ik groter of kleiner 191 711 233 schakelvinger 32 euro 1H0 711 211 geleidingschakelstang 24 euro[golf 3 1.4/1.6 Dan moet je hem in z'n 5 krijgen zonder te zagen buigen of breken |
|
||||
|
||||
als het met de goeie onderdelen nog niet lukt..
is het een geel kunstofnokje onder de pookhoes wat tegen de zijkant van het bakje aankomt, wanneer je m in de 5 wil drukken. Die doorknippen/zagen en dan heb je ruimte voor de 5.