|
|||
|
|||
Golf MKII Syncro 1986
Beste forumleden,
Door omstandigheden ga ik mijn bijzondere Golf verkopen. Na heel lang zoeken en eindelijk 1 gevonden te hebben en ingevoerd te hebben ga ik hem weer weg doen. Ik ben in het bezit van een zeldzaam exemplaar: golf mk2 syncro van het jaar 1986 De auto is belastingvrij dus ideaal voor een project wat ook mijn bedoeling was. Het gaat om een 4 deurs met stuurbekrachtiging. trecht, De auto is in nette staat, hier en daar wel wat roest maar niet ernstig. De kleur van de auto is zwart en motorisch rijdt deze nog goed. De kenners hier weten hoe zeldzaam de auto is en geliefd is bij projecten. De auto is te bezichtigen in Amersfoort of in Utrecht. De auto kan eventueel geleverd worden met APK. Prijs is 2000, dit is echt vast! De foto's volgen nog! Gr |
|
||||
|
||||
foto´s ?
|
|
|||
|
|||
foto s? heb eventuel wel intresse.
|
|
||||
|
||||
zijn er al foto's
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
deze is verkocht heb ik vernomen van de eigenaar!
dus kan een slotje op??!?!?!