|
|||
|
|||
Bumpertjes met goede pasvorm, waar te koop ?
Ik zoek een setje nieuwe bumpers met chrome bies.
Meestal zijn ze zo krom als een banaan en hebben ze een pasvorm van een pond worst. Dus bij deze, waar kan ik een setje mooie immitatie bumpers kopen ? Op ebay worden ze aangeboden van 29 tot 79e. En hier in NL zijn verscheidende onderdelensites die ze verkopen.
|
||||
|
||||
VW verkoopt toch nog smalle bumpers? volgens mij alleen nog zonder chroom en rood biesje
|
|
|||
|
|||
alleen de eerste serie's imitatie was goed. tegenwoordig is het allemaal rommel. lekker zoeken naar origineel en dan weer zwartspuiten.
|
|
|||
|
|||
Die van volkswarenhaus hebben wel een goede pasvorm ?
|
|||
|
|||
Iemand anders die nog een goed adresje weet hier in NL ?
|
|||
|
|||
Die van Volkswarenhaus zijn net krom alst ma kan..
We gaan kempfers wel ff af, binnenkort! |
|
||||
|
||||
Quote:
kempers heeft niks, daarom heb ik die van jou toen overgenomen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, zijn ook imitaties en zit hier bij ons in het dorp..
|
|
||||
|
||||
Waar de reclame balk wel niet goed voor is even wachten tot de advertentie: Alle onderdelen voor een golf 1 (nu ook golf 2) En een druk op de knop en je zit op een Nederlandse site die dunne bumpers heeft met de chrome randjes
Groeten Dennis |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Dat ze nieuw en/of van een sitesponser zijn wil nog niet zeggen dat ze een goede pasvorm hebben (dat wat de OP wou weten) |
|
|||
|
|||
De pasvorm daar gaat het om
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
op www.winparts.nl verkopen ze die bumpers ook
pasvorm weet ik niet |
|
||||
|
||||
Hey hier ben ik ook naar op zoek, er word genoeg aangeboden. Maar heb inderdaad wel eens wat bananen aan golfjes zien hangen.
Dus graag antwoorden van mensen met 'ervaring'.