|
|||
|
|||
Corrado 1.8 16V
Te koop
tornadorode corrado 1.8 16V 100kW 99617 km elektrische ruiten elektrische spiegels volledig werkende achterspoiler Standaard BBs velgen Centrale vergrendeling Groot onderhoud gehad (oliefilter, luchtfilter en benzinefilter) 2 nieuwe schokdempers achteraan rondom nieuwe schijven + remmen nieuwe bougies Hydraulisch gedeelte van de koppeling vernieuwd. distributieriem gelegd op 70000 km Binnen perfecte staat, buitenkant hier en daar iets. is normaal op 22 jaar denk ik word regelmatig gekleid en gewaxd dus de lak ziet er heel mooi uit. word verkocht met keuring voor verkoop inclusief JVC radio en geluidsinstallatie. Set wintervelgen zijn erbij. prijs 5000. Zijn er niet veel originele meer |
|
||||
|
||||
Bezit deze wagen geen ABS of zie ik dat nou verkeerd?
|
|||
|
|||
16v's hebben vaak geen ABS, had de mijne ook niet!
maar geheel origineel is de auto miet, de holle motorkap en de grill horen niet thuis op een 16v corrado! |
|
|||
|
|||
Quote:
correctie, de holle motorkap is voor de 16V de bolle voor de VR6!. ook de grill is de oude grill van 1989... de nieuwe grill heeft minder lamellen... |
|
|||
|
|||
Alleen g60 heeft een holle kap en meerdere lamellen!
8v,16v en vr6 hebben allen een bolle kap en grill met minder lamellen! |
|
|||
|
|||
ik dacht dat alle Corrado's standaard altijd ABS hadden...
Doe eens een foto van onder de motorkap? Je zou haast denken dat ivm een defect voor APK de ABS lamp eruit getrokken is, dat soort verhalen lees je wel vaker... Hij ziet er wel erg netjes uit trouwens, zeker ook van binnen |
|
|||
|
|||
deze heeft inderdaad geen ABS :-) zal een foto van de motor maken
|
|
|||
|
|||
Quote:
een 1.8!!!! heeft een holle kap een 2.0 16V heeft een bolle. voor je mijn topic begint te vervuilen met onzin informeer je eerst eens In september 1991, bij de introductie van de 2.0 liter 16 kleppenmotor en de VR6 motor werd de auto "opgefrist" met: Nieuwe koplampen, Nieuwe grille, Nieuwe richtingaanwijzers aan de voorzijde, Nieuwe mistlampen & vérstralers Bredere spatborden aan de voorzijde Andere motorkap (wegens inbouw VR6 motor) Last edited by Frederikstr : 07-11-2011 at 10:53. |
|
|||
|
|||
johanv22 zit er inderdaad naast.
Alles vanaf modeljaar '92 (geproduceerd vanaf 2e helft 1991) heeft het nieuw type buitenkant dus ook bolle kap. (1.8) 16V werd echter ook al voor de facelift geleverd. |
|
|||
|
|||
heb al iets anders op in het zicht dus.....
|
|
|||
|
|||
en prijs is bespreekbaar!
|
|
||||
|
||||
Quote: