|
|||
|
|||
zekeringenlijst vw dery 79
ik zoek de zekeringenlijst voor mijn derby aangezien ik geen vraagbaak heb
wie kan mij helpen? dank u Last edited by derby'79 : 28-08-2011 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Kun jij me helpen begrijpen wat een fuseelijst is?
|
|||
|
|||
De lijst van de zekeringen van een vw derby
Grtz |
|
||||
|
||||
ik heb wel een lijstje van mijn polo (derby) van 87
zit dat bakkie aan het linksvoorwiel? |
|
|||
|
|||
Quote:
inderdaad linksvooraan aan de vooraam ik heb daar 12 zekeringen zitten |
|
||||
|
||||
boven is 1 t/m 8 (8 is dus aan de kant van je spatbord)
onder is 9 t/m 16, waarbij 9 ook aan de kant van je spatbord is. 1. Benzinepomp, lambda-regeling (16A) 2. Mistlampen, mistachterlicht (8A) 3. stadslicht links, achterlicht links, instrumentenverlichting (8A) 4. Stadslicht rechts, achterlicht rechts, kentekenplaatverlichting(8A) 5. grootlicht links (8A) 6. Grootlicht rechts, controlelampje grootlicht (8A) 7. Dimlicht links (8A) 8. Dimlicht rechts (8A) 9. Claxon, stationaire afslagklep, achteruitrijverlichting (8A) 10. Knipperlichten, controlelampje van koelvloeistoftemperatuurmeter, stoelverwarming (8A) 11. binnenverlichting, sigaretten aansteker, radio, klok (8A) 12. Waarschuwingsknipperlichten, stop(rem) lichten (8A) 13. Electrische ventilator (koelfan) (16A) 14. ventilator verwarming, verlichting lichtschakelaar (16A) 15. achterruitverwarming (16A) 16. Niet vermeld |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb maar 12 zekeringen kan dat zijn dat die van u een mk2 is ? Mijne is een mk1 Grtz |
|
||||
|
||||
ahzo, ik heb deze ook maar is ooit opgevraagd op het forum.
en heb eigelijk nog nooit mijn zekeringsbakje opengehad |
|
|||
|
|||
Quote:
Aahzo Ik heb een andere motor in mijn derby gelegd wegens brandt schade en nu zit ik me elektrische problemen daarom zoek ik de lijst Het gaat dus om een vw derby van '79 met 12 zekeringen 6 onder en 6 boven Grtz |