|
|||
|
|||
vw JETTA bj 02-1987 turbo diesel 5 bak
AANGEBODEN VOOR DE SLOOP/ONDERDELEN/INVOER??? (komt uit belgie zit geen NL kenteken bij maar dat kan wel invoerpapieren compleet)
VW JETTA 1.6 TURBO DIESEL 5-VERSNELLINGSBAK rijd super goed en snel! ideaal voor ombouw ZEER GOEDE MOTOR IN OLDTIMER (tot 1986) (jetta of golf) motor en auto zijn niet schoongespoten en of gepoest ,interieur is vuil maar niet kapot of kaal of doorgezeten alleen cleanen. is van oudere man geweest kmstand is aantoonbaar op papier 175.000 zacht dashbord,middenconsole,achterbank met armleuning (past ook in golf 2 zonder aanpassingen) ALS JE DEZE OMBOUWDT IN EEN BELASTINGVRIJE AUTO HEB JE COMPLEET ALLES DISTRUBUTIE RIEM PAS VERVANGEN (orgineel 175.000km met onderhouds boekjes en Carpass van 1e Eigenaar) Dit is een belgiese auto en is op belgie's kenteken 02-1987, (in de gordels,en in de ramen en in al de onderdelen staat dat hij in 1986 is gebouwd maar op het kenteken staat jammer genoeg 02 1987) eventueel ook in onderdelen tekoop als er genoeg animo voor is ik had deze auto gekocht in goed vertrouwen ze vertelde ons dat hij van 02-1985 wat dus niet zo is hij is 2 jaar jonger!! en valt buiten de vrijebelasting auto is echt goed en super snel voor een diesel!! prijs=verkocht! Last edited by perojo : 20-12-2011 at 14:36. |
|
||||
|
||||
als hij dan in '86 gebouwd is, waarom vraag je dan geen geboortecertificaat aan? Als hij in '86 van de band kwam kan hij nog belastingvrij worden!
|
||||
|
||||
Om dat die regeling er uit is / gaat
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
hoi weet niet zeker of hij in 1986 is gebouwd maar in de gordels/asbak enz staat 86'
maar ik dacht bied hem eerst zo maar te koop aan lukt de verkoop niet dan kan ik het altijd verder uit gaan zoeken maar dacht het blok is super om ergens in de bouwen dus wacht even af bedankt voor jullie reacties |
|
||||
|
||||
wat wil je voor het blok hebben dan???
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wil ik ook wel weten
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
beste mensen hij is verkocht
terug gegaan naar belgie bedankt voor de belangstelling |