|
||||
|
||||
Vulling recaro's
Hallo ik zoek een linkervulling voor de bestuurdersstoel voor de blauwe WOB recaro's? Kan iemand me eraan helpen of weet iemand waar ik dit kan bestellen?
|
|
||||
|
||||
Ben ik ook zeer geïnteresseerd in als iemand een adresje heeft....mijn bestuurdersstoel is aan de linkerkant ook niet zo best meer.
|
|
|||
|
|||
golf 3 is bij de dealer te halen. golf 2 weet ik niet. zeg er wel duidelijk bij dat het een recaro is. en de dikke of gewone versie. succes
|
|
||||
|
||||
Hier is al een topic over, inclusief website waar je ze kunt bestellen.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29379
|
||||
|
||||
Hier kan je ze bestellen engelse site http://www.capitalseating.co.uk/pro...ge&rid=61&mid=2
|
|
||||
|
||||
Ok, goede site.
Je moet dus het bolster foam hebben maar daar hebben ze 2 soorten in. Ik gok dat de goedkopere (van £25.65) degene is voor de Recaro's in een golf 2 met dikke wangen gezien de vorm ervan? |
|
||||
|
||||
Klopt.
|
|
||||
|
||||
Ik heb em besteld kosten 38 pond ff kijken wanneer het binnen is
|
|
||||
|
||||
Ben je van plan de nieuwe vulling er zelf in te zetten of ga je het laten doen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laat het doen ik had ff onder de stoel gekeken ik denk dat laat ik maar doen |
|
||||
|
||||
Inmiddels 5 maanden verder, is dit nog gelukt?
Ben wel benieuwd naar het resultaat. |
|
||||
|
||||
Het is een oud topic, ik weet et maar er zullen nog best mensen op zoek zijn naar wangen voor hun stoelen. Ik heb net via die engelse site schuim besteld voor mijn bestuurdersstoel, ook vandaag bij de dealer geweest maar daar staat in de pc dat het niet meer leverbaar is, ook bij de Recaro importeur ving ik bot.
|
|
||||
|
||||
kon die engelse site het nog wel leveren dan?
|
|
|||
|
|||
JVL in Zelhem kan het sowieso.
Is ook Recaro dealer. Heb daar vorig jaar mijn interieur ook laten oplappen...
|
|||
|
|||
Quote:
ja week of 6 geleden nog 2 schuimpjes gehad |
|
||||
|
||||
Ik heb ook net een mooi pdf file van diverse seat recaro's gehad, daar staan voor elke onderdeel bestelnummers bij, zijn dezelfde wangen als edition interieurs van VW. PM maar als je het hebben wil.
Last edited by Mk1driver : 22-08-2011 at 16:47. |
|
||||
|
||||
pff op die engelse site schuimpjes besteld voor 25 pond, levert recaro nl ze voor 18 euro inclusief, zijn wel van Seat.
Last edited by Mk1driver : 29-08-2011 at 14:55. |