|
||||
|
||||
Waar kan ik wielkasten uitrollen zonder spuitwerk
Waar kan ik wielkasten uitrollen zonder spuitwerk
Bij deze ben ik opzoek naar iemand of een erkend bedrijf die voor mijn golf3 beide achterzijde wielkasten/wielkastranden kan omrollen zonder spuitwerk. Voorheen heb ik zelf mijn eigen wielkasten wel omgerold met een wielkastrol apparaat, en zelf naar buiten toe heb laten verbreden. Maar bij deze is het de bedoeling dat alleen de binnenste horizontale rand van +/- 15mm a 20mm naar binnen toe wordt omgerold, zodat de banden niet meer kunnen aanlopen/insnijden en de achterzijde iets lager kan. Het liefst opzoek naar iemand of een bedrijf omgeving Noord Nederland. Dreamworks is voor mij net iets te ver weg: http://www.dreamworkscartuning.nl/u...er-spuiten.html |
|
||||
|
||||
dat wil wel met een wielkastomrol apparaat.
moet je de schermrand even warm maken met een fohn,dat de lak lekker warm is. dan moet t zonder spuiten lukken.
|
||||
|
||||
Ga naar elke willekeurige bandenboer in Leer ( net over de grens) en ze doen het perfect en voor weinig. In Duitsland wordt het al iets langer en beter gedaan
|
||||
|
||||
Ik heb het bij mijn cabrio ook laten doen.
Helemaal om zonder spuiten gaat niet het is een beetje de grenzen opzoeken. Tilburg is ook een beetje ver voor je denk ik? |
|
||||
|
||||
voorstellen nog steeds welkom
|
|
|||
|
|||
Ik doe het zelf ook heb het bij mijn golf 4 gedaan en de lak is niet gebarsten.
Gewoon goed warm maken en het met geduld doen.
|
||||
|
||||
Toch maar eens deze week wat info-tel plegen over mogelijkheden bij sommige bedrijven die ik heb gekregen.
Moet er toch maar van komen binnenkort, en anders zelf maar proberen. |
|
||||
|
||||
Ik heb een erg goed resultaat bij Jochem uit Bussum
http://diensten.marktplaats.nl/auto...&fta_ind=4&fs=1
|
||||
|
||||
henk bel me even. heb wel een tip voor je