|
|||
|
|||
steelies verbreden
nou ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ga doen dus vandaar dit topic... ik heb steelies onder de auto nu, zijn standaard jetta 2 wielen, 14", 6j breed, et 43???? meen ik... moet ik ff nakijken...
wat zal ik doen? - 'keverstijl': 6j voor laten, 8j achter - 'extreem kever': 6j voor, 8,5 of 9j achter - 7j voor, 8j achter - 7,5j voor, 8j achter zelf denk ik nu aan 6j voor, 8j achter of 7j voor en 8j achter... dan de banden nog... welke maar zou ik dan om 6j leggen??? 155/55/14 net als lwin? hoe duur zijn die banden eigenlijk??? |
|
||||
|
||||
ik heb nog een setje velgen in de weg liggen,daar zitten 155-55-14 omheen.
een lekke band,3 goeie 6/7 mm profiel. deze mogen weg voor 75 euro,complete set... |
|
|||
|
|||
kijk eens aan... cosmic, you have pm! EDIT: nog ff mee gewacht, eerst ff naar jouw topic verleden gekeken :P
je hebt er namelijk 155/65/14 bandjes om liggen... die kan ik ook ff los bij VA halen... of heb je toch 55ers :S? dubbel EDIT: 195/45/14ers zijn platter als 155/65/14ers... achter platter als voor :S no way! is er nog iets anders wat er voor mooi op kan dan? denk er serieus aan om de 6j te laten zo Last edited by MellyVille : 12-03-2005 at 12:23. |
|
||||
|
||||
nog niet....je kan me wel even bellen op0629566202
|
|
||||
|
||||
je hebt gelijk....sorry.
ze liggen hiermaar in de schuur,was ze al bijna vergeten. deze kom ook van VA af.... |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een set verbreed staal met dunlops erop, 7 en 8 j polo.
|
|
|||
|
|||
het wordt idd toch 7 en 8j, want 6 en 8 tsja, dan is de voorkant nog gewoon standaard en lijkt het net of ik geld wil uitsparen (he tommy maar dat vechten we volgende week nog wel uit!!) en dat is niet het geval...
@evilnyntje, ik ga je nu een pb sturen!! |
|
|||
|
|||
evilnijntje had iets over het hoofd gelezen, dat ik 14ers wil maakt niet uit
bij van der mik in vinkeveen moet ik dus zonder banden aankomen toch? hoe lang duurt het daar en kan dat ook op zaterdag? |
|
||||
|
||||
iemand hier een adres ,website van ?
|
|||
|
|||
ja ik zou van der miks gegevens wel ff willen, wil er namelijk zeeer binnenkort heenkarren!!!
|