|
||||
|
||||
Opruiming Golf/Jetta1 + Scirocco16V - alles in 1 koop!
Vanwege een aanstaande verhuizing moet/wil ik een groot deel van mijn bij elkaar gespaarde VW onderdelen de deur uit doen, te beginnen met een partij Golf/Jetta mkI en Scirocco 16V onderdelen.
Ik wil dit dus ook als een partij verkopen, en niet als losse onderdelen! Een opsomming van wat er zoal bij deze partij zit: Grille Jetta, 2 stuks Brandstoftank carburatiemodel Golf/Jetta, inclusief vlotter Deurpanelen 4-deurs Golf/Jetta, inclusief speakers in de voorpanelen Dashboard Golf/Jetta, inclusief de 2 onderste gedeelten+dashboardkastje, asbak, aansteker en ventilatieroosters Radiateur+fan Golf/Jetta (o.a. GTI), inclusief fan en bevestigingsplaat Radiateur Scirocco 16V (breed model; 68x32cm koelblok) Luchtweger/brandstofverdeler/'spinnekop' Scirocco 16V (inmiddels moeilijk te vinden en daardoor ook erg prijzig!), inclusief K&N sportluchtfilter Grille-hoekstukken Jetta; 1xlinks en 2x rechts Compleet spaghetti uitlaatspruitstuk 16V, gemaakt t.b.v. 16V motor in Golf mkI Inlaatslangen Scirocco 16V en Golf 16V Aanzuigbuizen Golf 16V Luchtfilterbak Scirocco/Golf 16V Achterlichtenset Jetta, van 1 glaasje heeft de kit los gelaten, 1 knipperlichtglaasje heeft een klein barstje Paravanplaat incl. afdichtrubber Short-shift mechanisme Golf/Jetta/Scirocco Schakelmechanisme 5-bak, 2x Ruitewissermechanisme + motor, Golf/Jetta Stuurhendels incl. MFA, bekabeling is afgeknipt kort op de hendel Knipperlichtglazen set, de rechter heeft een barst, Jetta Koplampen set, Jetta Instrumentenpaneel, Golf II GTI ? MFA-display is kapot Instrumentenpaneel, Jetta 1.3 Bougiekabelset, Scirocco 16V Warmdraairegelaar, Scirocco 16V Armsteunen, Golf/Jetta Tellerframe, inclusief schakelaars en kachelpaneel met knoppen Dorpellijsten, Golf/Jetta 4-deurs Startmotor, Scirocco 16V Spiegel links, Golf/Jetta Brandstofpomp Scirocco 16V, 2x Stationar-regelklep Scirocco 16V Contactslot + portiersloten, incl. 1 sleutel Gordels voorzijde Kachelmotor Motor-/baksteunenset (3 stuks) Scirocco 16V Portiergrepen Bobine 16V Pookknop 4-bak Injectorleidingen Scirocco 16V Tankdop incl. 1 sleutel Regelapparaat/computer Scirocco 16V (VW 811907384, Hella 5DA005155-00) en nog wat klein spul, voornamelijk interieurdeeltjes en een kabelboom. In principe staat alles op de foto's. Voor dit alles wil ik 225 euro hebben, wat m.i. een koopje is voor wat je allemaal krijgt!
1990 Golf mkII GTI 3.0 VR6 Proud owner, since '97 Last edited by OakgreenVR6 : 02-10-2011 at 19:30. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
wat is je woonplaats aub?
|
|
||||
|
||||
De spullen zijn af te halen in Nederhorst den Berg, dat ligt grofweg gezien midden tussen Utrecht en Amsterdam.
|
|||
|
|||
doe je niks los weg ???
zoja wat wil je voor de jetta 1 achterlichten hebben ??? |
|
||||
|
||||
Voorlopig nog niet, ik wil het het liefste als 1 partij weg hebben (deze maand). Komend weekend zet ik het op Marktplaats en mocht ik het over een paar weken nog niet kwijt zijn dan gaat de helft van de spullen de container in en zullen de waardevolle(re) onderdelen los verkocht worden. Maar dan zullen de prijzen ook een stuk minder interessant zijn.
|
|||
|
|||
Heb je toevallig ook een inlaat spruitstuk erbij liggen voor scirocco 2.
Met de aansluiting aan de rechterkant dus...? Bedankt! |
|
||||
|
||||
Ja, die heb ik ook nog wel, eentje met dikke inlaatbuizen, maar die zit niet bij de partijverkoop inbegrepen (logisch natuurlijk gezien de prijs die ik vraag voor de partij onderdelen).
|
||||
|
||||
Alles verkocht!