|
|||
|
|||
Alweer een Swallowtail minder in onderdelen
Alweer 1 minder helaas of iemand moet hem zo kunnen kopen
http://auto-onderdelen.marktplaats....LfzaI&df=1&fs=1
|
||||
|
||||
Staat hier vlakbij kan eventueel voor iemand ff een kijkje gaan nemen
|
|
|||
|
|||
Heb hem al gemaild betreft dat dashboard of hij het ook kaal wil verkopen? Zijn al die swallowtail dashboards eigenlijk allemaal hetzelfde? Of zit daar ook weer verschil in.
Heb het dus alleen over het kale dashboard zonder teller of wat dan ook?
|
||||
|
||||
Geen idee waar ik op letten moet wat dat dash betreft maar wil dat rustig ff gaan bekijken evilnyntje had me ook al gepmt voor wat dingen maar hij nam de tel net niet op dus misschien straks nog ff kijken en anders morgen ff oid hij woont hier nog geen 2min vandaan namelijk
|
|
|||
|
|||
Ik moet eerst even weten wat hij er voor wil hebben. Heb hem gemailt dus wacht even af.
|
||||
|
||||
En ik maar denken dat die swallows zeldzaam waren
|
|||
|
|||
@Der Ghopmeister
Als je toch gaat kijken dan mag je iig kijken of het dash niet beschadigd is. Maar je hoeft er niet speciaal heen voor mij. Wacht eerst nog zijn mail af.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Huh, er staat toch een telefoonnummer bij de MP advertentie, of niet soms ??
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt en hij nam de telefoon niet op. En ik bel nooit onbekend dus of hij belt mij terug of hij mailt mij terug.
|
||||
|
||||
Ik heb hem al gebeld , hij gaat voor me kijken en we bellen weer. Een beller is sneller
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt hij belde mij net ook terug en zei dat er idd iemand ook interesse had in het dashboard. Maar hij wilde het liever in zijn geheel verkopen. Mocht je alleen de teller ed nodig hebben dan hoor ik het wel. Ik heb dus alleen maar het kale dash nodig want ik heb een scheur in mijn eigen dash.
|
||||
|
||||
Geloof me deze is niet meer te redden.
Hier hebben ze ooit geprobeerd een cabrio van te maken
|
|||
|
|||
Wat je zegt, ze kunnen niet allemaal gered worden.
Maar dat goed voor de mensen die er een opknappen. De onderdelen blijven op deze manier nog enigsinds betaalbaar |
|
|||
|
|||
Nou hij heeft mij dus terug GEMAILT. En ik kan het dashboard kopen. Heeft iemand anders al gekeken daar en/of onderdelen gekocht?
Iemand toevallig dan gezien of het dash in goede staat is?
|
||||
|
||||
Aanbod geld nog steeds hoor steven kan wel ff gaan kijken als je wil
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks man! Hij wou vandaag bezig met het uitbouwen van het dashboard. Hij wil mij daar een paar foto's van sturen. Ik hou het in mijn achterhoofd!
|
||||
|
||||
Je hebt een pm
|