|
||||
|
||||
Veel onderdelen Golf II o.a. compleet interieur
Beste Forumleden,
Een tijdje geleden was ik van plan om m'n Golfje op te knappen en er een nieuwe motor in te leggen. Hier heb ik echter van af gezien, omdat het in mijn ogen niet de moeite is. http://www.volksforum.com/forum/sho...hlight=maarteno Daarom heb ik de Golf uit elkaar gehaald en bied ik bij deze diverse onderdelen aan. De onderdelen komen van een Golf II met het bouwjaar 1990. De auto heeft slechts 94.--- kilometer gelopen, maar is stil komen te staan door een kapot drijfstanglager. Alles voor 1/2 van de prijs! Moet weg Ik heb in de aanbieding: - Twee zeer nette voorstoelen (20,- per stuk) - deelbare achterbank --> nette staat (15,-) - nette binnenpanelen en deurpanelen (inclusief raamslingers e.d.) (10,- per paneel) - handvaten (inklapbaar) (2,50 per stuk) - dakhemel (schuifdak) (redelijke staat, mag gratis mee) - middenconsole (goede staat) (15,-) - hoedenplank (nette staat, geen gaten) (20,-) - tellerbak (kmstand 94.---) (30,-) - versnellingsbak (lange bak, schakelde nog goed voor hij eronderuit ging) (60,-) - zijramen (10,- per stuk) - achterlichten (10,-) - zijknipperlichten en bumperknipperlichten (2,- per 2 voor bumper, 1,- voor zijknippers) - koplampen (10,-) - autogordels + spansysteem (goede staat) (complete set 35,-) eventueel heb ik ook nog een - subframe (wat vuil en oppervlakkige roest, maar verder in goede staat) - carburateur (moet denk ik gereviseerd worden) (25,-) - een stuk of 3 radiateurs (weet niet of ze lekken, ze lijken op het oog nog heel, inclusief slangen) - aandrijfassen voor zowel gewone golf als Golf II GTi (8v) (15,- per stuk) Ik weet niet of het verplicht is om overal prijzen bij te zetten. Mocht dit het geval zijn dan zorg ik dat dit in orde komt. Foto's zullen binnekort verschijnen, mocht je een onderdeel zoeken vraag het gerust want ik zal waarschijnlijk wel iets vergeten zijn. Een goed bod is altijd welkom, ik wil het hele spul namelijk kwijt met vriendelijke groet, Maarten Eevers (Voor mijn mobiele nummer kun je me een persoonlijk bericht sturen) De onderdelen zijn in Deurne op te halen, als het beter uitkomt kan je ze ook op het adres van mijn school op komen halen (Eindhoven TU/e Terrein, Fontys hogescholen) Last edited by Maarteno : 10-09-2011 at 09:34. |
|
||||
|
||||
De stoelen mogen voor 20 per stuk weg. Voorstoelen + achterbank samen 50 euro
|
|
||||
|
||||
Prijzen Zijn Verplicht !
|
|||
|
|||
Intresse in stoelen en bank en hoedenplank+dragers ervan.
Je hebt PB. |
|
||||
|
||||
Prijzen zijn toegevoegd aan de advertentie. De foto's volgen later vandaag.
|
|
|||
|
|||
heb je een foto van dakhemel?
|
|
||||
|
||||
Deel van de foto's toegevoegd aan post
|
|
|||
|
|||
Interieur nog te koop? Zo ja, wat versta je onder nette staat? Zijn er plekken in? Gaatjes? instapschade?
Grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja het interieur is nog te koop. Er zitten geen plekken, gaten of scheurtjes in. De wangen van de stoelen zijn nog helemaal heel. 40 euro voor voorstoelen en deelbare achterbank. En over eventuele andere interieurdelen valt over te praten qua prijs |
|
|||
|
|||
foto van de dakhemel mss
mvg |
|
||||
|
||||
Foto van de dakhemel volgt morgen.
EDIT: Vanochtend kwam ik op t terrein waar de golf staat (bij mijn school) en zag dat de dakhemel en dashboard verwijderd waren. Last edited by Maarteno : 08-09-2011 at 09:30. |
|
||||
|
||||
Stoelen + achterbank voor 25 euro!
|
|
|||
|
|||
Quote:
PM gestuurd voor interieur Grtz |