|
||||
|
||||
MK1 Gestolen !!
Mijne Golf 1 is vandaag gestolen op de carpoolparking in Wilsele ! Zie je ergens een rode golf 1 met beschadiging onderaan de passagiersdeur en mogelijk een kapotte ruit , laat dit dan even zo snel mogelijk weten !!!!! De wagen is een klein beetje verlaagd , aluminium 5 spaaks velgen , een bruin leder interieur.
|
||||
|
||||
dat is mooi kut!!!!!!! ik hou de ogen open klootzakken dat zijn het !!!! mensen die niet met hun gore poten van andermans spullen af kunnen blijven!!!
|
|
||||
|
||||
en zeker niet te vergeten een vooruit met oude sticker lichttest '86 op dit vind ik persoonlijk ook hard opvallen
en voor de mensen die niet uit de buurt zijn zo'n 99.5% wilsele ligt tegen de autosnelweg E314 van leuven richting nederland ,maasmechele > geleen / sittard
|
||||
|
||||
Misschien makkelijk, kenteken, bouwjaar, motor e.d. te vermelden. Dan herkent men hem makkelijker mocht ie te koop aangeboden worden of gespot worden.
|
||||
|
||||
Ik ben niet heel zeker dat ik hem heb gespot, maar het was wel dezelfde kleur en ook verlaagd. Ik zag vanmorgen toen ik Weert uitreed op weg naar de snelweg precies zo een golfje rijden. Het was rond half 11/kwart voor 11. Ook met Belgisch kenteken, helaas heb ik hem vluchtig gezien. Ik weet niet of het je helpt, maar alle beetjes helpen toch.
Hier ook de exacte locatie waar ik hem tegen kwam: 51.235509,5.789967 Gr Sinaasboom
|
|||
|
|||
op de carpool... tja zo,n ding kun je ook niet onbeheerd achterlaten is roofgoed
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad vooral het feit dat de auto daar misschien wel vaker en op vaste tijdstippen staat. Dan wordt het allemaal al wat makkelijker. Ik zou marktplaats en dat soort sites goed in de gaten houden en kijken of hij niet in onderdelen opduikt.