|
||||
|
||||
24/26-06: Hessisch Oldendorf
DE meeting voor de vintage / coachbuilt fans: Hessisch Oldendorf.
zelfde sfeertje als Bad Camberg, maar als bonus ook nog een cool prive museum. 24 - 26 juni 2005 http://www.uraltkaefer.de/ convoy (+backup crew) vanaf BBT (antwerpen) http://www.bbt4vw.com/bbttravels/he.../hessischnl.php
|
||||
|
||||
We hadden het er maandag nog over .
Zelfs ik als watergekoelde paria vond het een goed idee |
|
|||
|
|||
yep,waarschijnlijk knallen we ff met een waterkokert een dagje heen en weer.
*ik vrees dat thuis het slot van de voordeur wordt aangepast als ik besluit om een weekendje te gaan |
|
||||
|
||||
Pak gewoon miss L dr pick up af ( leuke woordspeling al zeg ik het zelf )
|
|
||||
|
||||
rick james komt ook, kan je misschien toch nog die handtekening scoren.
als kruk die pickup mee neemt, kan je die lp daar nog afspelen ook ;-)
|
||||
|
||||
Superfreak !!!
Kom op Krul .. heel weekend van maken |
|
||||
|
||||
kom op kruk, is wel een tof weekend.
zeker met zo'n convoy er bij
|
||||
|
||||
Convoy is toch alleen maar voor de pre 55 ers ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
Eerst ff thuis goedkeuring vragen .. het weekend daarop (za 2-07) is Raoul, en die zondag 3-07 wilden we naar de historische 12 uurs race op Reims Ik kan -helaas- niet overal naartoe :o |
|
||||
|
||||
Quote:
Je leeft maar een keer hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
ga je daar heen ? ben er al een paar jaar niet meer geweest. ik sprak laatst iemand die afgelopen keer geweest was, niet echt doe moeite volgens hem. Quote:
nee hoor, wat convoy betreft zijn alle luchtgekoelden welkom. voor de eisen wat betreft de meeting zelf moet je effe op hun site kijken.
|
|||
|
|||
Quote:
True,maar ik leeft niet alleen .. Quote:
Ben er voor het laatst in 2003 geweest,en eigenlijk heb ik ook niks nodig ... ok,Raoul gaat van de lijst !! Quote:
Tijdens het Bad Camberg weekend zijn we bij BBT geweest om het convoy uit te zwaaien .. was erg druk toen. Goed,maandag over een week maar weer ff opnieuw in de groep gooien ... |
|
||||
|
||||
er staan nu iets van 65 auto's op de lijst. een groot deel van de groep van de SSVC is er ook weer bij, altijd gezellig
|
|||
|
|||
Quote:
Op de teilnehmerlijst staan er al 339 T*ring ... toch maar ff gaan kijken dan ... en het is ook "maar" 190 km vanaf de grens bij Enschede |
|
||||
|
||||
USer mag mee in onze bus eventueel .
|
|
||||
|
||||
Keverpech, miss G. en ik gaan ook een kijkje nemen !!
Lijkt me echt een supermeeting !
|
||||
|
||||
Klopt! Wij zijn d'r ook bij....
De Barndoormafia komt trouwens ook nog langs |
|
||||
|
||||
hmmm, is wel een mooi weekend, zet me aan het denken...
|
||||
|
||||
ik weet niet of je nog voor de meeting zelf kan inschrijven, if so: het lijkt misschien duur maar er zit een maaltijd en een avond gratis drinken bij in. valt dus nog best mee.
|
|||
|
|||
en anders doen wij het net zo als bij Bad Camberg in 2003 ...
vrijdagmorgen waren we toen ff bij BBT,en de zaterdag zijn Rook en ik met de Vento naar Bad Camberg geknalt :p |