|
||||
|
||||
HELP!! Mn E versnelling (diesel) doet het nie meer :(
Ik rij vrolijk naar huis van mn werk, rij in de Eco versnelling (5 zeg maar) valt ie ineens weg, allemaal geratel in de bak. Terug naar de 4, geen probleem. Nog paar keer geprobeerd maar niks.....
Iemand een idee, heb al snel gekeken naar de stangen maar kon zo niks zien, kunstof plaatje is ook nog heel. Alvast Bedankt Marco
|
||||
|
||||
Net nog even wat geprobeerd, maar er is denk ik toch iets niet helemaal ok of nou ja Lijkt net of er 2 tandwielen langs elkaar heen lopen. Als ik de auto in de vrij zet en koppeling laat op komen maakt ie dat rare geluid...
Iemand?
|
||||
|
||||
ga zo nog ff wat dingen uitsluiten....
|
||||
|
||||
is er wat los gelopen in de bak al lijtk het me vreemd heb me wel eens laten vertellen dat er een of ander veertje/palletje van de vijf verslijt en dat ie deze problemen dan veroorzaakt maar hoe het precies zit weet ik niet.
|
||||
|
||||
Heb net ook al van raymond zoiets te horen gekregen, de 5 schijnt een aparte schakelstang te hebben, te kan ik me voorstellen dat die is los geraakt of wat dan ook en nu op de ingaande as ligt, want daar loopt ie valk overheen.
Kan de ingaande schakelstang er zo uitgehaald worden? Dan ga ik daar zaterdag even mee aan de slag denk ik
|
||||
|
||||
dat durf ik dus echt niet te zeggen want toen ik dit euvel ook had klapte na 1 week mijn hele dif. uit elkaar.
|
||||
|
||||
Ow, hahaha. Nou ja, als het 123 niet lukt haal ik een andere bak, zijn de kosten ook niet, beschikbaarheid lijkt me ook niet het probleem, er rijden tig diesels
|
||||
|
||||
daarom een 4T bak is meer dan genoeg te vinde
|
||||
|
||||
En heb je er nog wat aan gedaan of heb je het maar lekker laten gaan en geen zin in gehad
|
||||
|
||||
Ik heb vrijdag een bentley besteld (nee niet zo'n auto, maar zo'n werkplaatshandboek) omdat ik dat ding altijd al wou hebben en ik dit een goede reden vond. Als ik het boek binnen heb ga ik aan de slag
|
||||
|
||||
Kan idd best handig zijn suc6 ermee hoor het graag wat het probleem was
|
||||
|
||||
Waar kan je zo'n bentley (boek) bestellen? En wat kost dat als ik vragen mag?
|
|
||||
|
||||
ik heb het toen bij de betere automaterialen zaak besteld en dat is al jaren geleden dus ik zou niet meer weten wat dat kost
|
||||
|
||||
drukgroep kapot? en lagers van de E? oftewel: zet er maar een andere onder
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat boek bij BOL.com besteld, maar nog niet binnen, begin volgende week denk ik.
Zou idd bugs, ik ga zsm ff kijken of ik wat kan vinden. Is goed chris, hou ik je aan
|
||||
|
||||
Weet je toevallig ook de code van de versnellingsbak?? Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Staan ALLE modellen en motoren in van de Golf 2, is het meest uitgebreide werkplaatshandboek wat te krijgen is. En heel erg duidelijk.
|
||||
|
||||
Quote:
|