|
||||
|
||||
Tja...
|
|
||||
|
||||
hier op het forum rijd ook iemand zo'n ding,doet me een beetje aan een bidet denken.
|
|||
|
|||
Pfff, dit is wel heel erg...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind de voorkant meer lijken op een opgewollen gezicht, na een infectie of zware mikshandeling oid... Heb wel medelijden met z'n buurman. Kom je 's ochtends je huis uit, zie je meteen dat ding staan! Gegarandeerd een kutdag! |
|
||||
|
||||
Gelukkig is hier maar 1 van.
|
|
|||
|
|||
Quote:
1 teveel ja |
|
||||
|
||||
geef mij het verschil tussen de v00rkant en achterkant.
als je snel tussen deze twee plaatjes wisselt, zie je bijna geen verschil. machtig mooi gedaan!
|
||||
|
||||
dit is die andere.....
kan me haast niet voorstellen dat je dit echt mooi kan vinden,maar het schijnt toch zo te zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Zolang je erin zit is ie niet eens heel erg lelijk (Maar zou dan wel een pruik en zonnebril opzetten)
|
||||
|
||||
Toch kan ik zo'n auto beter waarderen dan zo'n nep rat look auto.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
|||
|
|||
als ik eerlijk moet zijn vindt ik zowel een Rat-look als deze geen porem.
maar goed.... ook hier zullen er vast wel iemand voor vinden!
|
||||
|
||||
Van Puma
naar Zwelgje
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! Last edited by BIEZELWERKS : 02-08-2011 at 02:02. |
|
||||
|
||||
jeps, die in de advertentie is idd niet zo netjes , maar die hierboven staat ziet er wel degelijk strak uit . (ondanks dat het niet mijn stijl is)
|