|
|||
|
|||
1,6 td tuning parts
heb nog een hoop 1600td onderdelen te koop:
-tuningkegel laatste nieuwe voor 60 euro, -4stuks mercedes 300td nozzles nieuw 60 euro, -k24 turbo met nieuw ingeslepen wastegateklep, deze turbo is in heel goede staat 90 euro, -watergekoelde turbo van sb motor 80pk(intercooled), -turbo garret T3 jr(70pk) 35 euro, -dieselpomp van sb motor(80pk) 60 euro, -dieselpomp jr blok(70pk) 35 euro, -versnell.bak sb motor(80pk) 50 euro,VERKOCHT ! -versnell.bak jr motor(70pk) 40 euro, -dynamo bosch 1600td slechts 4500km 50 euro, -pakkingsset dieselpomp td 15 euro, -1,6l td jr blok met kop 50 euro, -1,6L td sb intercooler blok met kop 90 euro. Last edited by silvervariant : 03-05-2009 at 16:33. |
|
||||
|
||||
dat jr blokje heeft die olie sproeiers?
en waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
op/af te halen in borgloon belgie.
volgens mij heeft een jr wel oliesproeiers maar zeker ben ik niet. Quote:
|
|
|||
|
|||
up
uppppppp
|
|
|||
|
|||
up
up aub
|
|
||||
|
||||
Heeft die dynamo een W-aansluiting voor de toerenteller? Indien ja, gaarne voor mij!
|
|||
|
|||
het is een standaard dynamo vd golf 2 gtd .
wat is een w aansluiting hoe ziet deze uit ? mazzels |
|
||||
|
||||
Achterop een dynamo zitten verschillende aansluitingen; 2x een stukje draadeind met moer voor de hoofdaansluitingen, en daarnaast zitten er vaak nog kabelschoen-aansluitingen op. Daar staat dan een letter bij.
Waarschijnlijk heb jij alleen "D", en ik was op zoek naar een versie met ook een "W"-aansluiting (voor toerenteller-signaal van diesel). Met nadruk was ik op zoek, want ik heb er vandaag één gevonden... (letterlijk). Succes met de verkoop en bij deze een gratis upje!
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe oud zijn de mercedes nozzles? passen die zo in een 1.6TD? op welke druk zijn deze afgesteld? zo te monteren zonder verdere aanpassingen? Heb je een foto van de tuningkegel? Dieter |
|
|||
|
|||
up
upppppp
|
|
|||
|
|||
Nog iets van te koop?