![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wie kan mij helpen ?
Onlangs is mijn Golf-3 gestolen, ik heb deze inmiddels gelukkig wel weer terug, zij het gestript. Ben deze nu weer aan het opbouwen, probleem waar ik tegen aanloop is dat de aanwezige relaisblokken uit het zekeringkastje er ook uit zijn gehaald, deze heb ik ook terug, 4 stuks, maar er zijn in totaal 7 van deze relaisblokken aangetroffen bij de verdachten, ik heb nu dus 4 relaisblokken teruggekregen, maar ik heb geen idee waar welk relais geplaatst moet worden, en hoe weet ik zeker dat ik de juiste relaisblokken heb teruggekregen ? moeten er bijvoorbeeld geen 5 relais in ? of wellicht maar 3 ? wie kan mij hierbij in duidelijke Jip & Janneke taal helpen ? De 4 relaisblokken die ik nu heb, hebben de volgende nummers : 18 - 19 -21 -72. Alvast 1000x dank |
|
||||
|
||||
![]() hallo
nr 18 .. bovenstu rij ,, 4 aansluiting nr 19 onderstu rij ,, nr 2 ,, nr 21 bovenstu rij 6 aansluiting nr 72 boventu rij 2 aansluiting succes met de opbouw vrgr gooigolf |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gooigolf & Sinan,
Hartelijk dank voor jullie reactie ik ga er zo mee aan de slag en laat het jullie hier zeker allemaal nog ff weten hoe het is afgelopen, nogmaals dank, super ! |
|
|||
|
|||
![]() Oeps, nog één vraag :
Gooigolf, in de bovenstaande link die ik van Sinan kreeg staat de relaisplaat afgebeeld. Als ik je groed begrijp moet ik relaisblok nummer 18 plaatsen op nummer 4 van het overzicht, relaisblok nummer 19 plaatsen op nummer 8 van het overzicht, relaisblok nummer 21 plaatsen op nummer 6 van het overzicht en nummer 72 op nummer 2 van het overzicht, is dit correct ? |
|
||||
|
||||
![]() hallo ..
je gaat van links na rechts dus idd nr 18 ,, hoort op plek 4 ..en zo voort .. op afbeelding staat het wat anders ,, heb hier paar staan is allemaal gelijk ,, als je de relais zo er in doet , moet alles weer werken , vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gooigolf, Wederom dank, 100 punten !! heb ze er in en hetgeen ik al kan testen, doet het ! Super, nogmaals bedankt ! Geluk & gezondheid. |
|
||||
|
||||
![]() hallo
oke supper .. kon bijna niet anders hahaha ,, succes met de opbouw . vrgr gooigolf . ![]() |