|
|||
|
|||
Mijn nieuwe mk1
ja hoor daar is tie dan !
ben eigenaar van een orginele mk1 GTI hij rijdt als een zonnetje en is behoorlijk pittig enigste wat ik zo snel mogelijk ga doen is die vieze bumpers eraf , en achter wat meer verlagen en dan voorlopig effe ermee rijden ! ze zijn goudkleurig gespoten Last edited by Tjaap : 09-03-2005 at 09:12. |
|
||||
|
||||
echt een dikke bak!
maar inderdaad ff die gouwe bumpers zilver spuiten!.. of heel je golf goud |
|
||||
|
||||
Leuk ding idd, lozen die bumpers!
|
|
||||
|
||||
valt nog wel wat van te maken ja
|
||||
|
||||
2-tone is in man. :p
|
|||
|
|||
ik wil er rs bumpers opzetten
|
|
||||
|
||||
Hej leuke golf maar die bumpers idd geen porem, snel weg ermee of zilver
|
|
||||
|
||||
leuk ding!
veel succes ermee!!
|
||||
|
||||
Mijn vriend is ook wezen kijken voor deze 1 .........hij had hem laten staan.
Op de foto vind ik het op die bumpers en spiegels na ook wel een leuke auto. Veel geluk er mee
|
|||
|
|||
Quote:
LOL
|
||||
|
||||
Mooi wagentje Sja die bumpers, ff fixen en je hebt een mooi ding.
|
|||
|
|||
ja waarom heb tie hem laten staan dan
ding is helemaal goed ! heb voordat ik hem kocht nog laten keuren en niks mis mee ! |
|
||||
|
||||
leuke auto, en inderdaad, snel die bumpers eraf
|
||||
|
||||
lekker orgineel houden die vieze goude bumpers eraf en ook niet te vergeten je spiegels in kleur van auto,want die zijn ook goud kleurig daar heeft niemand het nog over gehad
|
|
|||
|
|||
''ik wil er rs bumpers opzetten''
OMG! Return of the Plastic???? Zonde! Ga je schamen, mond spoelen, en in de hoek staan!
|
||||
|
||||
Leuk ding, maar idd als je RS bumpers wil moet je maar een Golf2 ofzo kopen :p
|
|
||||
|
||||
Mooie zwarte bumpers met chroomrandje erop! breekt het zilver mooi... vind et een mooi karretje! (als je wilt ruilen met mijn jetta... hoor het graag! betaal dan zeker wel bij... )
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
Quote:
mooi karretje man |
|
||||
|
||||
Wel een heftig karretje, maar die bumpers . Idd effe wat anders op fixen, kwartett staat misschien ook wel netjes ivm met je wielkastverbreders enzo.
|
||||
|
||||
leuke wagen!!Of je gooit er van bonrath golf 2/g60 "'look a like'' op die speciaal gemaakt zijn voor golf 1.net als ik.sommige vinden het grove klompen die je er op bouwd,het is maar net wat je mooi vind.