|
||||
|
||||
golf rallye front
Ik ben dus op zoek naar een golf rallye front.
Laat me iets weten als je iets hebt. velden9@hotmail.com Mark |
|
|||
|
|||
grill met koplampen of echt het front , bel arie ff die heeft nog wel wat liggen. beekman demontage leuvenheim
|
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar het complete front.
|
|
|||
|
|||
bel arie maar is ff denk dat hij je wel kan helpen! 0633928342
|
|
||||
|
||||
hier staat er nog 1 Marktplaats Rallye front
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kenners zien ook dat hier een embleemloze bagger grille van mattig bijzit ,die na 1 dag in de zon zo krom is als een banaan Sorry ,ik erger me een beetje aan die mensen die bij elke adv erbij zetten 'Kenners".................
|
|||
|
|||
ik heb arie net al ff voor je gebeld, ken hem namelijk goed, hij heeft een nieuw!!!!! orgineel vw voorfront hangen geheel compleet koplampen gril gewoon alles er bij die mag je halen voor 900 euro. succes
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de hulp jongens.
Pewi laat arie maar weten dat ik hem morgen bel en dat ik het front voor 99% zeker van hem over neem. Die van marktplaats is trouwens al verkocht. Last edited by velden9 : 26-08-2011 at 18:54. |
|
|||
|
|||
oke zal hem wel ff een smsje sturen.
|
|
|||
|
|||
geen dank hoor! help de liefhebbers graag verder als ik kan helpen of wat weet te liggen.
|
|
||||
|
||||
Toch bedankt voor de hulp Pewi
|
|||
|
|||
en gekocht van arie? had hem vandaag nog aan de tel alleen vergeten te vragen, of je nog had gebeld. vandaar dat ik het zo ff vraag [nieuwschiering] hahaha
|
|
|||
|
|||
bij die arie ben ik ook even wezen kijken maar man man wat een rotzooi
|
|
|||
|
|||
klopt wel een rommeltje maar je grijpt niet gauw mis! meeste heeft hij wel liggen. einde van het jaar is zijn nieuwe pand klaar geloof ik dan zal het hopelijk netter worden teminste is voor hem zelf ook makkelijker.
|
|
|||
|
|||
ik heb 20 bumpers in mijn handen gehad konden allemaal zo de kliko in wat mij betreft. Helaas zijn onze golfjes en natuurlijk de onderdelen 20 jaar oud dus als je tegenwoordig nog wat wilt word het moeilijk, wel aardige mensen daar
|
|
||||
|
||||
Ik ben voorzien jongens door Arie.
Hier kan dus ook een slotje op