|
||||
|
||||
Polo 6n2 weitec audi A8
hallo medeforummers
Helaas maar toch doe ik de auto weg ivm met meer reisafstand en wil luxere auto. Inruil mogelijk golf 4 tdi highline seat ibiza leon audi enz met opleg van mijn kant. Auto heeft altijd op tijd zijn onderhoud gehad. Rekeningen aanwezig. Originele veerpoten aanwezig. Ook de originele onderlip. Koplampen half jaar geleden vervangen en zijn in nieuwstaat. Origineel hella twv 150 per stuk. Kortom goed onderhouden auto die mij nooit in de steek heeft gelaten. Rijd zuinig 1 op 20 en ideaal door zijn vijfdeurs. Boekjes en reservesleutels aanwezig. te bezichtigen in assen. Volkswagen Polo 1.9sdi basis Kilometerstand: 265.000 km Carrosserie: Hatchback (5 deurs) Brandstof: Diesel Bouwjaar: jan 2000 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Blauw Motorinhoud: 1.896 cc Aantal cilinders: 4 Vermogen: 47 kW (64 pk) Gewicht: 972 kg Gemiddeld verbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3) Motorrijtuigenbelasting: 211 - 224 per kwartaal Opties en accessoires: Achterbank neerklapbaar Airbag bestuurder Airbag passagier Antenne Armsteun achter Getint glas Gordelspanners Hoofdsteunen achter Radio/cd-speler Pioneer Ruitenwisser achter Stuurbekrachtiging Toerenteller Warmtewerend glas Weitec schroefset hardheid hoogte verstelbaar (nieuwwaarde 1200 euro) Audi A8 winterwielen met nankang 165/16/40 omgeboord naar 4x100 1 velg heeft lichte stoeprand schade en lichte borduurschade getinte achterramen dmv folie GTI onderlip link mp http://link.marktplaats.nl/468514583 PRIJS: 3100,- ik ga helaas waarschijnlijk over 2 dagen de auto uit elkaar halen. schroefset en wielen losse verkoop. dus als er nog iemand interesse heeft in zn geheel wees er snel bij. gr robbert Last edited by stormvw : 31-07-2011 at 13:16. |
|
||||
|
||||
inruil mogelijk golf 4 5 tdi. audi a4 tdi. seat ibiza leon tdi
|
|
||||
|
||||
iemand interesse in de schroefset voor 500? en en de velgen voor een leuke prijs? anders haal ik hem uitelkaar en ruil ik hem in.
|
|
||||
|
||||
Als je even de foto's upload zijn er misschien meer gegadigden, MP-links en verders geen foto's doen het niet zo goed hier denk ik...
|
|
||||
|
||||
Quote:
ok bedankt. Ik heb even uitgevogeld hoe ik foto's moet plaatsen tevens up! |
|
||||
|
||||
Ik zou de onderdelen even aanbieden in de afdeling die daarvoor bedoeld is.....
|
||||
|
||||
Quote:
ja ga ik doen. moet alleen even sleutelen want dan kan ik er mooie foto's van maken. |
|
||||
|
||||
wat vraag je voor die audi wielen?
|
||||
|
||||
Quote:
700 net 2 nieuwe banden. |
|
||||
|
||||
het staat er niet op, dus ik ga er vanuit dat er geen airco inzit ?!
maar vraag het toch even voor de zekerheid
|
||||
|
||||
Quote:
nee basis versie. alleen arko |