|
|||
|
|||
'87 Golf MK2 First Car Project
Hallo
Ik ben Mike, ben van België meer bepaald Torhout, zo goed als net 18 en heb nog geen rijbewijs en heb paar weken geleden mn eerste auto aangeschaft, de bedoeling is om deze de buitenkant te herspuiten, ben in me'n laatste jaar leercontract carrosier en vond dat ik dit wel zou aankunnen alleen en heel mischien met hulp van me'n beste maat! Qua motor ken ik echt geen fluit maar zal wel zoveelmogelijk zelf proberen bijleren Me'n auto is een Golf 2 van 1987 en een 1300'tje denk injectie (kan iemand mij de motorcode zeggen want ben niet zeker denk NZ? en hoe je kan merken dat dit een injectie is?) Het kleur is denk ik Diamond Silver Metallic De auto heeft 170779 km met carpass Niet superveel roestplekjes Een geschreurde bestuurderszetel Het is een 5deurs Heeft veel te grote velgen liggen 17" die zelfs op originele hoogte aanloopt Plannen zijn: -Herspuiten in het zelfde kleur -Verlagen dmv schroefset (gelieve ook een goeie, zeer laag in hoogte, low budgetje voorstellen) -Originele achterlichten terugsteken (zitten nu zo'n tuning rood zwarte op) eventueel de originele spuiten in volledig rood -Mooie weinig geziene velgen steken -Nieuw dakhemeltje steken (achterste is weg op deze die er nu in hangt) -Een bestuurdersstoel steken zonder scheuren -Grill met verstralers steken -Radio terug monteren -... btw: hoe plaats je foto's hier?
|
|||
|
|||
Welkom, streekgenoot!
Het is idd zeer waarschijnlijk dat het een nz is. Kun je checken op het pva- plaatje (19- g- motorcode) of op het blokje zelf |
|
|||
|
|||
Quote:
Danku zal morgen eens kijken
|
|||
|
|||
Kan je ook aan het luchtfilter zien, een MH heeft een groot rond luchtfilterbak de geote van een pizza boven op het blok zitten, een injectie NZ heeft een luchtfilterbak (vierkant) rechtsvoor zitten.
|
||||
|
||||
Dag Mike, klinkt goed allemaal.
Met een goedkoop schroefsetje kan ik u niet verder helpen, met foto's posten misschien wel : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67486
|
|||
|
|||
Quote:
Ahaaa dankje!