#1
|
||||
|
||||
gti turbo
weet iemand hoe de olie lijnen e.d. van een turbo aangesloten moeten worden op een golf 3 gti 2e motor?
ik heb de volgende leidingen: 2 ingangen voor oliesmering: kan ik deze gewoon vanaf 1 punt op de oliepomp pakken en dan splitsen? ik neem aan dat beide kamers een apart inlaatpunt hebben voor de olie. ik heb 1 uitgang voor de olie: deze gaat uiteraard naar het carter. deze weet ik. verder heb ik nog 1 slang die vologens mij naar de injectie gaat. tenminst daar zat hij op aangesloten bij de auto waarvan ik de turbo af heb gehaald. |
#2
|
|||
|
|||
Is het niet toevallig 2x olie en 2x water? Olietoevoer bij je filter vandaan halen aan voorkant, retour op carter lassen of TDI pan steken.
|
#3
|
||||
|
||||
Ik mis em ff... je verbouwt je 2E(is een ongeblazen 115 pk 2.0 8v toch?) naar Turbo?
Je mag wel even wat uitgebreider posten dan, altijd leuk om wat van mee te krijgen. Wat verander je aan de motor enzo, hoe fix je het uitlaatspruitstuk?
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Die karterpannen zijn volgens mij wel lager. (tenminste een pan van een TD code AAZ is wel lager) Dus als je auto zeer verlaagd is is dat niet echt een oplossing.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |