![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb afgelopen week mijn standaard TD remmerij (met achteraan trommels) omgeruild naar de remmen van een VR6.
Ik heb dus nu voor en achter schijfremmen. Nu zit ik juist nog met mijn standaard rembekrachtiger. Ik heb de rembekrachtiger van een VR6 liggen maar deze is uiteraard uitgerust met ABS. Er vertrekken slechts 2 leidingen naar de ABS unit en van daaruit vertrekken er 4 leidingen naar het remcircuit, bij de TD rembekrachtiger vertrekken er direct 4 leidingen vanuit de rembekrachtiger. Ik ga zonder ABS rijden dus deze heb ik eigenlijk niet nodig. Hoe valt dit op te lossen? Kan ik deze rembekrachtiger gebruiken of is dit niet mogelijk? Een voorbeeld van de TD rembekrachtiger die ik nu heb ![]() En een voorbeeld van de VR6 rembekrachtiger die ik heb liggen ![]() Alvast bedankt, Gegroet!
|
||||
|
||||
![]() Niemand die mij hiermee even kan helpen?
|
|||
|
|||
![]() Bij de vr6 zijn de remmen via de ABS onafhankelijk te remmen.. JE zult dan dus nieuwe remleidingen moeten trekken naar de 4 remklauwen.
Als jij niet met ABS gaat rijden, waarom dan de rembekrachtiger ombouwen? Als je nu ipv daarvan op je huidige bekrachtiger een grotere hoofremcilinder zet(van bv een Scirocco GTI), dan zul je alsnog nieuwe remleidingen moeten trekken, maar dan heb je niet het lompe gewicht van de ABS-unit, en ook geen storingen hierdoor... |
|
||||
|
||||
![]() Het enige waar ik in ben geintresseerd is een grotere hoofdremcilinder. Ik merk dat de huidige toch bijna aan vervanging toe is dus dan kan ik beter voor een groter exemplaar gaan. De enige reden dat ik aan de VR6 hoofdremcilinder dacht is omdat ik deze erbij heb gekregen toen ik de hele VR6 remmerij heb gekocht...
Is er geen grotere beschikbaar die wel rechtstreeks 4 aansluitingen heeft zodat ik geen nieuwe remleidingen moet gaan trekken?
Audi S3 sportback, 310pk ![]() Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by Thomas : 10-07-2011 at 17:55. |