|
||||
|
||||
Voorzitterschap Volksforum
Heren en enkele verdwaalde dames Volksforummers,
Al jaren ben ik met erg veel plezier voorzitter van Volksforum. Jaren waarin Volksforum, natuurlijk mede dankzij jullie, enorm is gegroeid en waarin erg veel is gebeurd! Inmiddels is Volksforum niet meer weg te denken uit de Nederlandse en zelfs Europese VAG scene, hebben we een fantastische groep zeer betrokken leden met een indrukwekkend palet aan auto's en zelfs een eigen meeting op de kaart staan! Ik kijk dan ook terug op erg leuke jaren in mijn functie binnen de fijne groep mensen die ons bestuur vormen. Na een aantal jaren wordt het echter ook eens tijd om het stokje eens door te geven en een frisse neus op het podium te laten stappen: Hans Bekkers. Hij is jullie zeker niet onbekend, ook al jaren actief in ons midden, online bekend als Veedubber. Ikzelf blijf natuurlijk even zo nauw betrokken bij Volksforum en volop actief in het bestuur. Jullie zijn nog niet van me af Hans, zet 'm op, ik draag je de ambtsketting met veel plezier en trots over! Ik twijfel er niet over dat met jouw bezielde begeleiding, ons solide bestuur en een goed gevuld forum vol bijzondere en kundige mensen Volksforum nog grotere hoogten kan bereiken. -Stijn
|
||||
|
||||
Stijn, bedankt voor al je tijd, inzet en moeite!
Hans, heel veel succes!
|
|||
|
|||
Stijn bedankt!!
en Hans succes,en doe je best |
|
||||
|
||||
Quote:
This
|
|||
|
|||
Nee he ...
|
|
||||
|
||||
Stijn , bedankt kerel! (mooi gesproken ook weer btw)
En Hans heel veel succes met het voorzitterschap.
|
||||
|
||||
Ik sluit me hier uiteraard bij aan !!!!
|
||||
|
||||
Stijn ik ken je wel niet persoonlijk maar toch bedankt voor je inzet en bijdrage voor al het goede wat Volksforum tot nu toe is.
Hans...we moeten maar afwachten wat je er van gaat bakken neehe...komt altijd goed suc6
|
|||
|
|||
Quote:
Me too!
|
||||
|
||||
Originally Posted by J-9A-N
Stijn , bedankt kerel! (mooi gesproken ook weer btw) En Hans heel veel succes met het voorzitterschap. Helemaal mee eens |
|
|||
|
|||
@ Stijn: Mooi gesproken en bedankt!
@ Hans: Veel succes!
|
||||
|
||||
Stein, bedankt kerel en laten we je voorzitterschap afsluiten met een enorm
gave W'See roadtrip!!! Hans succes en je weet me te vinden! |
|
||||
|
||||
Quote:
HOOR IK DAAR GRATISSSS BIERRRR.....!!!!
|
||||
|
||||
Bedankt Stijn! Sterkte Hans!
|
||||
|
||||
Stijn, bedankt!
Hans, sterkte idd
|
||||
|
||||
stijn bedankt
hans veel succes |
|
||||
|
||||
Quote:
Als jij Dirk, Stijn of mij kunt vinden an der See dit jaar dan krijg je van mij een Erdinger! |
|
||||
|
||||
Quote:
We kijken naar jullie uit : Gr Jan
|
||||
|
||||
Bedankt voor de vriendelijke woorden!
En zo zien we er met z'n drieën op rij uit in Oostenrijk (ik ben niet klein trouwens, maar bij deze twee Murmeltiere wel....). Komt die Erdinger halen