|
||||
|
||||
lengteverschil 100mm aandrijfas golf 1??
Ik heb een setje 100mm assen gekocht voor mn scirocco 1 en nu wou ik ze vandaag monteren blijkt de rechtse as +-3cm langer te zijn dan mn oude as!
Ik heb ze onder n golf 1 uitgehaald dus vind het vreemd dat t niet past Heeft iemand n oplossing voor me om dit toch passend te make
|
|||
|
|||
hoe heb je dat gemeten dan? aan gezien je homokineten nog aardig in en uit kunnen.
|
|
||||
|
||||
door ze op de flens rechtop te zetten
|
|||
|
|||
ik ben ban dat je dan een aandrijfas hebt van een golf2 16v, waren de fussee stukken niet anders die aan die mk1 zaten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik kan me nie voorstelle dat ze van n golf 2 komen, heb ze nl. zelf onder n golf 1 uitgeschroefd!
|
||||
|
||||
Probleem opgelost, topic mag dicht
|
||||
|
||||
Misschien handig voor de topicvolgers als je ook verteld wat het probleem was
|
||||
|
||||
Quote:
wat hij zegt... |
|
||||
|
||||
Quote:
Nou het is waarschijnlijk toch een golf 2 as, alleen hadde ze die motor ingebouwd door de achterste motorsteun van n golf 2 op het chassis te make en hiermee de motor iets naar links te hange om die te lange as passend te krijge! was erg slecht gedaan, vraag me ook nie hoe ze dat verschil met de korte as opgevange hebbe!
|
|||
|
|||
had is dus toch gelijk
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook hezelfde probleem de linker korte as komt tegen de binnen kant van de flens aan een heeft de afdicht dop kompleet vernietigd. Er zit ook een rare brom in de auto tijdens rijden, wat ik niet thuis kan brengen. Wat blijkt de aandrijfas van een 1,3 golf / jetta I zijn ongeveer 2 cm langer dan een 1,6 benzine of diesel terwijl de flensen hetzeldfe zijn steek 7,5 cm. Drie maal raden welke as er gemonteerd is in mijn Jetta diesel. Wordt vervolgt zodra ik een juiste as heb gevonden en gemonteerd. Gr. Richard
|