|
||||
|
||||
Laten we even lekker vrouwlijk gaan doen
Verzorging van de huid is belangrijk.
Het is immers het grootste orgaan van ons lichaam. Maar hoe verzorg je deze nu goed en zorg je voor de juiste vochtbalans? Ook kijken we naar de verschillende soorten douchers. En voordat we de douche verlaten bekijken we de top 10 van douchegeheimen. De huid is het grootste orgaan van het lichaam en heeft continu verzorging nodig. Niet alleen door crèmes, milks of andere verzorgende producten. Ook tijdens een douche of bad heeft je huid een extraatje nodig. Water reinigt namelijk niet alleen de huid, maar droogt deze ook meteen uit. Het beste is om een neutrale zeep te gebruiken, die dezelfde PH-waarde als de huid heeft. Een andere oplossing is een doucheproduct met verzorgende bestanddelen. Bijvoorbeeld de producten van Dove. Soorten douchers • De nachtdoucher heeft onregelmatige werktijden of is een slechte slaper. De warme douche kan erg ontspannend en slaapverwekkend werken. • De ochtenddoucher kan moeilijk wakker worden en móét echt een douche hebben voordat hij iets zegt of doet. • De na-het-sportendoucher is op zoek naar verfrissing na een intensieve sportsessie. Lekker zweten tijdens het sporten hoort er gewoon bij en maakt het douchen erna extra fijn! • De vier-keer-per-dag-doucher heeft smetvrees en doucht zich daarom ieder moment van de dag opnieuw. Geur is voor deze doucher heel belangrijk. • De tijd-voor-jezelf-doucher staat altijd klaar voor iedereen en stelt zijn/haar eigen behoeften zelden centraal. De douche is vaak het enige moment in de dag van rust. De warmte van de douche en de heerlijke doucheproducten geven een gevoel van geborgenheid en verwenning. • De koudafdoucher is een bink maar ook een beetje niet goed bij zijn/haar hoofd. Want wie wil er nu na een lekkere warme douche onder een koude straal staan? Top 10 douchegeheimen 1. plassen onder de douche 2. twee keer inzepen per douchebeurt 3. nagels knippen 4. (alles) bijscheren 5. het scheermesje van de partner stiekem gebruiken 6. de hond meewassen 7. neus snuiten 8. tanden poetsen 9. (vals) zingen 10. sex hebben 11. auto onderdelen wassen Last edited by ForumFreak : 09-03-2005 at 15:16. |
|
||||
|
||||
Whahahahaha, kom er maar eens op
|
||||
|
||||
Nummer 5 komt me wel HEEL bekend voor.......
|
|
||||
|
||||
je vergeet:
11. autoonderdelen wassen onder de douche,.. :p
|
||||
|
||||
Quote:
hahahaaha dies goed! Die hoort er ook nog bij ja! bob staat zijn wielen in bad schoon te maken..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Damn! youre sick
|
||||
|
||||
Quote:
Laatste keer werd ik er idd sick van : de remmenreiniger steeg naar mijn 3 hersencellen . Wel erg handig om niet teveel water te verdoen |
|
||||
|
||||
Quote:
nummer 10 niet dan? :p |
|
||||
|
||||
volgens mij heeft elke forummer wel eens een onderdeel van de auto schoon gemaakt onder de douche
|
||||
|
||||
Quote:
ikke niet.... ksnap ook niet waarom je het wel zou doen...tenminste...tuinslang of onder de kraan is toch goed... |
|
||||
|
||||
je hoeft er niet bij te staan te douchen....maar sproeikop was vroeger wel heel makkelijk wanneer je geen tuinslang had of je een velg aan het polijsten was..kijk nu heb ik de ruimte..maar toen ik student was..nee
|
||||
|
||||
exact.. zet hier alles onder de douche.. geen tuin dus geen tuinslang, en probeer jij een compleet interieur maar eens in de wasbak te proppen.. idem voor velgen...
en die douche hier in het studentenhuis was toch al als verloren beschouwd :p
|
||||
|
||||
wat een idee....
morgen de velgen ook maar eens mee onder de douche...lekker inzepen, oftewel inpuiten met ontvetter... anders moeten ze mee naar beneden..ze liggen toch al op het balkon... wat een idee!
|
||||
|
||||
en ja, voor m'n interieur heb ik Andrelon gebruikt. rook heeeeeeerlijk :p
|
||||
|
||||
haha great...
mijn interieur is al clean... althans zonder lucht die storend is....
|
|||
|
|||
De recaro's zijn ook al een keer meegeweest in de douche, bij afwezigheid van een tuin met bijbehorende tuinsproeier.
|
||||
|
||||
bwahaha...mafkezen je douwt toch niet je interieur in de douche :P
|
|
||||
|
||||
Je kunt zeggen wat je wilt, maar shampoo (niet die van hier, maar uit een flesje) ontvet als de nete. Goed plan Jaap, zal het eens onthouden
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, eerlijk is eerlijk! Want wat is nou een betere plek om je wielen uitgenreid schoon te maken dan onder de douche??!!
|
||||
|
||||
wasbak ala...maar douche....nog nooooit...:S
|