|
|||
|
|||
Brandstofleiding Golf 1
Ik ben op zoek naar een brandstofleiding voor een Golf 1 1.6 GTI (motorcode EG).
Het gaat om de gevlochten leiding tussen de spinnekop en de injector. Het gaat om de cilinder die het verst van de spinnekop verwijderd is (1ste cilinder?). Het originele artikelnummer schijnt 067 133 315A te zijn. Bij de dealer is het niet meer te krijgen en ook bij Volkswarenhaus, MisterAuto, VW Classic Parts, OnderdelenDirect etc kon ik het niet vinden. Wie heeft dit onderdeel of weet waar ik het kan kopen? Groeten, Ronnie Last edited by (R)onderweg : 19-06-2012 at 18:33. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand ervaring met www.busdepot.com? Daar lijken ze de brandstofleiding nog te leveren. Het is helaas wel in Amerika, dus hoge verzendkosten. Als iemand een alternatief in NL heeft, houd ik me nog steeds aanbevolen!
|
|
|||
|
|||
leiding
Misschien een vreemde vraag omdat ik niet thuis ben in de GTI. Ik heb nog een spinnekop met de leidingen erop die doorlopen naar iets anders. Kun je daar niet iets mee, het komt van een PL.
Pm maar bij interesse. Gr Jim |
|
||||
|
||||
Staat hier vast wel tussen:
http://www.golfmk1.co.uk/Items.php?...p=UNDERSIDEFUEL Zoek hier zelf ook nog een nieuwe voor.
|
||||
|
||||
Heb ik desnoods nog wel liggen.
|
|
||||
|
||||
Ik ook wel, mag je zo ophalen.
|
|||
|
|||
Quote:
Je hebt pm. |
|
|||
|
|||
Het is opgelost. Benzineleiding overgezet van andere spinnekop. Omdat die van een ander motortype kwam, was de lengte iets anders (iets langere leidingen), maar de aansluitpunten op de spinnekop en de injector zijn identiek. Dus het past. Tjeerd, bedankt
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan!