|
|||
|
|||
VR6 fusees op golf 2
ik vind niet echt het antwoord op mijn vraag via search dus post ik het hier maar ff.
Ik heb golf 3 VR6 fusees gekocht over een tijdje. Nu wil ik deze fusees ombouwen naar 4*100, dus er gewoon een G60 naaf inpersen. Mijn vraag is dan echter, gaat de originele gti cardan dan nog passen kwa lengte? Ik vrees namelijk voor de extra spoorbreedte... En kan je het ding dan ook nog degelijk uitgelijnd krijgen? Of is spoorverbreding enkel van toepassing als je de volledige plus ophanging overzet? bedankt allezins. |
|
|||
|
|||
fusee's kan je alleen monteren incl andere draagarm ivm de fusseekogel. Een "plus" fussee kogels past niet in een gewone draagarm.
Dus ga je ten opzichte van golf 2 draagarmen ongeveer 1,5cm breder per kant en passen dus je aandrijfassen niet meer. Dan moet je aandrijfassen passen van een Golf III VR6 en en die er tussen schroeven. Als je 100MM flensen op je bak hebt past dit gewoon. |
|
||||
|
||||
stuurstangen zijn dan ook tekort
|
|
|||
|
|||
gatver, dat gaat dan niet door
|
|
||||
|
||||
Waarom zou je dat eigenlijk willen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
als je het persee wil pak dan fusees van een g60? ik weet nog wel iemand die zat setjes heeft liggen, als je intressen heb stuur maar een pm gr jeff |