|
||||
|
||||
rh zw1 gekocht maar welke dikte spacers nodig??
ik heb een setje rh zw 1 velgen gekocht voor onder mijn bora .
maar welke dikte spacers worden normaal gebruikt van 5x100 naar 5x112? in combinatie bij deze velgen , dan weet ik waar ik naar moet zoeken gaan mvg brian ik hoor graag van jullie
|
||||
|
||||
Dan zou je hier even de ET waarde van de velgen moeten vermelden.
dan is dat simpel te bepalen.
|
||||
|
||||
De breedte in inch erbij kan ook handig zijn.
|
||||
|
||||
en de breedte van de velg..band..et
|
|||
|
|||
Ik heb meerdere van deze sets gehad, en ik deed het zo, misschien kun je het beste een steun onder je arm zetten zodat de naaf op z'n normale velghart stand staat,
dan zet je het wiel neer zodat ie vrij is van spatbordrand en veer. Meet je de afstand van naaf tot velgcenter en dan weet je de breedte van je spacer grofweg. Je kunt ook gewoon kijken wat andere bora rijders voor velgmaten hebben, breedte velg en diameter als je die ET bekijkt kun je terug rekenen naar de benodigde ET van jouw velg, ET 60 of 45 (dacht ik) als anderen bijv 8j 17 hebben met et 35 dan moet je dus bij dezelfde breedte velg een spacer van 25mm hebben om et60 te krijgen. duzzzz.... |
|
||||
|
||||
Ik heb et 53 en voor velgen 8,5j en achter 9,5j misschien hebben juliie hier wat aan
Mvg brian
|
|||
|
|||
Ik heb mijn spacers bij Maastrichts bandencentrum besteld, hij weet wel wat je moet hebben voor RH op jouw auto.
|