|
||||
|
||||
Interessepeiling Fire&Ice mini meet
Hallo Fire&Ice eigenaren, zoals Madison en Dr.Golf al aangaven is er een idee om een mini meet te houden. Er was eerst sprake van Spaarnwoude maar, dat mag mij gerust centraler. Ik dacht zelf aan omgeving Zwolle
Marielle had het over 4 september, maakt mij niet uit. Mensen, kom d'r maar in! |
|
||||
|
||||
Wie is er bekend met Zwolle en weet er een mooie plek?
|
|||
|
|||
alweer......?
hadden we er op 1 Mei niet genoeg.... |
|
||||
|
||||
Dat was een Edition meet Guido
Only Fire&Ice nu Maareuh.. Is bij de Koperen Hoogte geen idee? |
|
|||
|
|||
Quote:
Oké...snap um Maak er wat mooi's van....succes met organiseren Jarno! gaat je lukken kerel |
|
||||
|
||||
Organiseren?
Het is een mini meet, komt verder niks bij kijken. Gewoon ff '' zusammen kommen'' met de Fire&Ice's Auto's vergelijken, inspiratie opdoen, babbeltje hier en daar. 10 stuks is haalbaar? Lijkt mij wel leuk iig, dus ich bin Dabei! Leuk voor de foto, ik ben immers fotogeil zoals er gezegd word |
|
|||
|
|||
Quote:
dat bedoel ik met ''organiseren'' jij neemt iig het eerste initïatief,leuk Quote:
Niks mis mee! |
|
||||
|
||||
Quote:
Het is niet mijn idee maar van Marielle en Dr.Golf die erover spraken in hun topics. Ik dacht ff interesse peilen en daarom even deze thread Dus er zijn al 4 geïnteresseerden? |
|
||||
|
||||
Aangezien er niet veel F&I'sjes zijn lijkt me een algemene MkII meeting ook wel wat.
Of zou dat te groot uitpakken... |
|
||||
|
||||
Pon? VAG Dealer in Zwolle?
Ik sta voor alles open! Dikke MKII meet lijkt me ook wel vet. Mocht daar meer intresse voor zijn dan graag de titel van deze thread aanpassen |
|
||||
|
||||
Als het een Mk 2 meet word, kom ik ook wel ff kijken
|
|
||||
|
||||
Een Golf MK2 meeting is ook best leuk!
De Koperen Hoogte lijkt me wel wat!
|
||||
|
||||
Een Golf MkII meeting lijkt me erg leuk maar dan moet er wel genoeg parkeerplek zijn.
Zijn er misschien mensen uit die omgeving bekend met een dergelijke parkeerplaats/plek waar je zonder problemen mag parkeren? De Koperen Hoogte zou wel ideaal zijn als achtergrond |
|
||||
|
||||
Het is er idd mooi,
en anders gaat het groepje F&I toch de natuur in voor wat foto's?
|
||||
|
||||
Ojee 4 september liever niet, dat weekend ben ik 6 jaar getrouwd niet echt een leuk jubileum kado.
Zwolle is voor zowel madison als voor mij meer dan 150 km rijden. kunnen we niet Veenendaal of Almere doen ofzo????? Ik ben ook motorrijder , hier ben ik ook geweest... parkeerplek zat PON leusden vind ik ook een leuke....
|
||||
|
||||
Jammer dat we in Spaarnwoude hier niet mogen komen!
prachtlocatie voor foto's! Dit was ook niet verkeerd in 2010
Volkswagen Golf MK2 1.8i Fire and Ice 02-11-1990 project Opel Astra F tailgate 2.0 16V GSI 26-05-1995 daily Last edited by Madison : 13-07-2011 at 19:55. |
|
||||
|
||||
klinkt leuk allemaal, ik hou dit in de gaten en als het haalbaar is ga ik erbij zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
Ziet er goed uit Rick! Is wel 173km rijden voor mij, maar voor een dikke mkII meeting heb ik dat er wel voor over |
|
||||
|
||||
Pon Leusden is voor mij net 100 km, voor mareille ook net 100 km en ik denk dat vento vice ook wel mee wil en zijn oude liefde nog eens terug wil zien.
|
||||
|
||||
Dat is idd wel te doen.