![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo!
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Maxim, 20 jaar oud en ben autoschadehersteller. Mijn eerste auto was een Golf 3 Cabrio, na deze ongeveer een jaartje gereden te hebben heb ik deze ingeruild voor een Golf 5. Type - Golf Uitvoering - MK5 GT-sport R-line Motor - 1.6 FSI, 6 versnellingen Kleur - LC9Z Carrosserie - 5 deur Exterieur: R-line voorbumper R-line onderspoiler R-line mistlamproosters R-line Grill R-line achterbumper R-line grill logo aangepast R-line sideskirts R-line achterklepspoiler PDC sensors achter Jetta US grill (Als extra) Xenon koplampen Led achterlichten Luxe kentekenplaten Deurlijsten zwart gecoat Weitec schroefset 18'' R8 225/40/18 Meteor 18'' BBS calito's 225/40/18 Falken Achterkleplogo in kleur gespoten Schuifkantel Dakraam Interieur: *Gescheiden Airco *R-line Lederen stuur *R-line stuurclip *R-line Pook *R-line sierlijsten *R-line lederen bekleding *Sport Pedalen set *VW flessenopeners *JVC dubbeldin Radio/navigatie *Sub en versterkertje *Sonnyboy achterraam ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Greetz, Maxim |
|
|||
|
|||
![]() Auto staat ook te koop, ben namelijk op zoek naar een R32 in het golf IV model.
Ga hem niet gelijk hier te koop zetten omdat ik me pas net heb aangemeld uiterraard ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice ride ! Ben benieuwd naar z'n opvolger
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() He Maxim, welkom op VF !! En wat een mooie mk5 !! Complimenten !!
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier.
Meteen even een vraagje, wat voor insert zit er in je achterbumper? Dus het blinde stuk thv de uitlaten? En hoe is de pasvorm van die insert?
|
|||
|
|||
![]() Dankje jongens!
Quote:
Deze diffuser heb ik speciaal laten maken in duitsland, van een mix van abs/poly materiaal, past goed en scheurt nooit. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er nu zelf ook 1 al een tijdje onder zitten. Maar ik ben niet zo tevreden over de kwaliteit. De jouwe ziet er wel erg netjes uit met dat klepje voor het sleepoog e.d.
Nette wagen ![]()