|
||||
|
||||
Verslag Retro mania 2011
Post hier je verhalen/pics
|
|
|||
|
|||
Ondanks de regen van morgen toch om 9uur richting Machelen (B) vertrokken.
Hoe dichterbij we kwamen hoe beter het weer werd en aangekomen in Machelen was het heerlijk weer!! Het terrein was nog redelijk leeg maar een uurtje later werd het toch nog redelijk druk. Variatie in het eten mag iets ruimer niet iedereen is gek op hamburgers (ik trouwens wel ) verder vond ik het erg jammer dan er auto's van na '84 op het terrein toegelaten werden? Wat ik een verder een beetje miste was het enthousiasme van de organisatie?? Buiten deze puntjes van kritiek heb ik me prima vermaakt!
|
||||
|
||||
Wij zijn ook even langs geweest, met een T1 busje en een witte polo.
Leuk om Pim even gesproken te hebben en dikkontt ff in het echt te bewonderen (de caddy ook natuurlijk). Ondanks de weersvoorspellingen toch goed weer gehad. |
|
|||
|
|||
Wij zijn terug we zijn gegaan met jetta caddy en golf 1
toen we weg gingen kwam het met bakken uit de lucht. Toen we er bijna waren begon de zon te schijnen dus dat was mooi. Mooie auto's gezien. Caddy top 20 en golf best off show wat wil je nog meer heb 3 pics gemaakt met me telefoon top 20 martijn gespot best off |
|
||||
|
||||
Is een reuze groot parkeer-terrein maar zo te zien niet zo druk vandaag....
|
||||
|
||||
Helaas is het niet meer wat het vroeger was...
|
||||
|
||||
Ben gister ook ff wezen kyken. T was niet echt druk maar wel gezellig.
Sfeer was niet meer zoals andere jaren. Ook stonden er nu best wat "nieuwere" modellen (Golf2) T ryden naar en van de meeting vind ik altyd nog t leukste
|
|||
|
|||
Mijn foto's van gisteren.
Foto's Retro VW Mania 2011 De sfeer was er héél goed vond ik. Opkomst was iets minder desondanks het weer toch héél goed was. Greetz,Den Dimme!!! |
|
||||
|
||||
Als de organisatie volgend jaar wat eerder komt met de datum, niet 3 weken van tevoren!
Tot een jaar of 2 geleden was retro mania altijd op de pinkstermaandag, dan is het weer meestal goed, is toch een verveeldag en je zit niet met de wortherseetour. dan is de kans op meer auto's veel groter! |
|
||||
|
||||
Paar foto's, was wel ruig. Vooral de reis!
En de belgische frieten waren ook lekker op de terugweg hmmm
|
||||
|
||||
Yes cool Tim Reis was zeker ruig!
|
|||
|
|||
Belgische frieten zijn meestal lekker Pim
|
||||
|
||||
Quote:
Ja frieten bakken kunnen die Belgen wel hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Was leuke meeting, jammer dat veelal men deze meeting links laat liggen. Is toch leuk met wagens van voor '83 en nog steeds potentie genoeg om weer groot te worden!
|
||||
|
||||
Quote:
zeker weten! altijd een erg gezellige sfeer! |