#1
|
|||
|
|||
Van trommel naar schijfrem op syncro
Hallo,
Omdat mijn trommels binnenkort eens vervangen moeten worden wil ik meteen remschijven erop doen. Dit omdat ik in de toekomst een sterkere motor erin wil doen. Waarschijnlijk heb ik de onderdelen van een Passat g60 nodig of een Rallye, maar die zijn niet zo voor de hand liggend... Kan ik de standaard draagarmen achter nog gebruiken? Weet iemand wat ik precies nodig heb daarvoor? De achterwiel ophanging is toch heel anders als een niet-syncro. En in de vraagbaak wordt er over de schijfremmen achter voor de syncro niets gezegt. |
#2
|
|||
|
|||
Hoi Hoi,
leuke topic om te velgen, ben benieuwd of het kan. Als ik logisch nadenk dan moet het gewoon lukken. De schrijfremmen van een gti achter, van een type 2. Ik blijf het volgen ben benieuwd naar de antwoorden hier. |
#3
|
|||
|
|||
Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het in het werk gaat
|
#4
|
|||
|
|||
Niemand die mijn kan helpen?
|
#5
|
||||
|
||||
In de UK zit een bedrijf die niets anders doen dan met Syncro's klooien. Misschien daar eens navragen? www.syncrospares.co.uk
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#6
|
||||
|
||||
Remklauwen van een GTI passen wel, maar is een hoop werk om erop te krijgen.
Hebt dan klauwhouders van een Rallye Golf of Passat 35i G60 Syncro nodig. Draagarmen verschillen naar mijn weten ook bij trommel of schijfuitvoeringen. Handremkabels(€€€!) en remleidingen van een Rallye heb je nodig, remschijven van een Rallye (Golf 1 voorschijfjes) enzovoort.
__________________
http://www.vwclubparkstad.nl |
#7
|
||||
|
||||
en al iets meer?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo Last edited by indewarre : 07-06-2011 at 21:13. |
#8
|
|||
|
|||
Ben er zelf nog niet mee begonnen. Maar heb wel deze website gevonden:
http://forums.fourtitude.com/showth...rake-conversion Lijkt me niet zo enorm moeilijk. Maar het makkelijkste lijkt me als ik de complete achter remset van een Passat Syncro G60 overneem. Dan hoef hoef ik alleen nog met de handremkabels en remleidingen aan de gang. Maar dat mag niet een groot probleem opleveren. |
#9
|
|||
|
|||
@ syncro86 ,
ik heb deze conversie een jaar of 10 terug ook gedaan bij mijn 89'er golf syncro . Hiervoor heb ik een schade passat 35I G60 aangekocht . Dit past 1 op 1 en zonder verdere aanpassingen . |
#10
|
||||
|
||||
Vraag anders BeRt_16VT eens die gaat het binnenkort ook doen en heeft alles uitgezocht hoe en wat precies.
|
#11
|
|||
|
|||
kijk ook op ebay.de daar word geregeld wat van syncro's aangeboden kijk zelf ook voor mijn jetta mk2 syncro
|