#1
|
|||
|
|||
help sharan start niet
het begon dus 2 weken geleden dat de sharan niet vlot starte sinds vanmorgen starte hij helemaal niet meer
ik heb dan nieuwe gloeibougies gestoken en nu wil die nog steeds niet starten wat zou dit nog kunnen zijn iemand een idee ?? het gaat dus over een vw sharan bwj 1997 1900 TDII met rode I dus 110 pk 301000 km's hopelijk krijg ik via deze weg snel reactie alvastbedankt groetjes wendy |
#2
|
||||
|
||||
Brandstofpomp in de tank wil nog wel eens kapot gaan. Kun je de brandstof door het doorzichtige slangetje zien stromen als je hem start?
|
#3
|
||||
|
||||
Accu oud?
niet meer genoeg daar om motor goed rond te draaien Grtz
__________________
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung |
#4
|
|||
|
|||
woensdag moet hij bij de vwgarage aan de kas dan zullen we meer weten
al vast bedank greetz steven |
#5
|
|||
|
|||
turbo kapot
|
#6
|
|||
|
|||
hoi de garage heeft laten weten dat er iets met de electronica van de turbo scheelt
en de polie van de krukas was er af gelopen |
#7
|
|||
|
|||
na 6 weken wachten de scharan trug gekregen 1 week gereden trug stuk de alternator
weer 1 week wachten gisteren de auto op gehaald en het faktuur van de 2 herstelingen 2000 euro en de alternator was okazie |
#8
|
|||
|
|||
goedemiddag wat een bedrag !!
Volgende keer maar niet naar een dealer?! Er zijn in Belgie toch ook wel mensen die je via het forum kunnen helpen aan onderdelen? |
#9
|
|||
|
|||
ja daar gaan de feestdagen en nu staat mijn golf,ke 1 weer eve op en laag pitje
ik hoop dat het nu eve gedaan is de euro,tjes zijn op greetz steven |
#10
|
|||
|
|||
welke motor zit er in de scharan nu dat hij gemaakt is rijt hij minder goed hij trek niet zo goed meer welke motor past er nog in
greetz steven |
#11
|
||||
|
||||
Als hij na de reparatie niet goed loopt zou ik zeker teruggaan naar de garage om verhaal te halen.
Lijkt mij dat je (gezien het bedrag) wit met factuur hebt laten repareren. En dus enige vorm van garantie hebt?
__________________
Mvg Maarten 2008 VW Polo 9N3 1.2i United (Full Options) In bezit van VCDS & ELSAWIN
|
#12
|
|||
|
|||
ja maar nu is het de stuuring van de turbo hij gaat steets in nootloop nu hebben we zo veel euro,s in gestoken dat we hem niet kunnen verkoopen dus moeten we diet probleem ook weer zoekene he en maaken
|
#13
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is toch geen moeilijke storing, dat zullen ze wel redelijk snel gevonden hebben. Er zijn drie dingen die het meeste kapot gaan m.b.t. een turbo storing. Vacuem lek, laaddrukklepje kapot of stangenstelsel turbo vast. |
#14
|
|||
|
|||
dat de krukas poelie los was zullen ze bedoelen dat de spie gebroken was
storing in je laaddruk systeem kan heel goed in je magneet klep n75 zitten |