|
|||
|
|||
Logo's van golf 2 gejat! :(
Helaas helaas, dan ben je even een week op vakantie in Albufierra, kom je terug is het logo van de achterkant eraf gejat! lak beschadigd en ook lijmsporen.
Vanmorgen de auto op de oprit gezet komen we erachter dat nu ook het logo uit de voorgrill is gejat! duidelijk een schroevendraaier onder gezet en afgebroken. erg jammer allemaal! Heb net aangifte gedaan en hoop dat de politie er nog iets aan zou kunnen doen. want logo's terugplaatsen en het rissico nemen dat ze er morgenavond weer weg zijn wil ik niet nemen. Wat zouden jullie doen in dit soort situatie's? Ik kwam al op 't idee om er voor een embleemloze grill in te zetten en de achterkant te cleanen. Nu nog afwachten op de politie! Stijn |
|
||||
|
||||
Waarom de fuck gaat iemand een VW-logo van een wagen halen, wat moet je ermee?
|
|
||||
|
||||
idd als iemand ze niet nieuw wil, waarom dan niet naar de sloop gaan, en ze er daar af gaan lopen trekken
|
||||
|
||||
Weinig kans dat de politie zich druk gaat maken om een paar logo's van een Golf 2.
Ik begrijp dat het klote is, maar geef jezelf niet teveel hoop.
|
||||
|
||||
nieuwe logo's plaatsen en een nachtje opblijven
|
||||
|
||||
Komt me bekend voor; bij de mijne hebben ze de GTD-logo's voor en achter ook gejat 2 maand terug
Ik heb weer anderen kunnen vinden en met 2K-kit erop gezet; die krijgen ze er nooit meer af |
|
|||
|
|||
Quote:
Of ze zetten de schroefen draaier er achter , en maken nog meer stuk Tjonge als ze al niet eens van logo's af kunnen blijven zeg waar gaat dit heen |
|
||||
|
||||
Tis gewoon om iets stuk te maken, waarschijnlijk mensen die zelf niks hebben omdat ze te stom of te lui zijn er wat voor te doen. En dan ga je maar andermans eigendom beschadigen. Laatst hier bijna 60 auto's beschadigd, spiegels eraf, schroevendraaier over de zijkant. M'n maat z'n T5 was net terug van de spuiter na een schade aan de schuifdeur, hoppa!, weer over 3/4 van de zijkant een kras erin, plus de auto van z'n vrouw ook, die hadden ze 3 maanden....Je kunt er weinig tegen doen. Als je het een keer ziet kan je ingrijpen, maar meestal zijn het groepjes van meer dan 5 man, doe je weinig tegen. En als je weet wat een agent op straat verdient, die gaat ook zijn kop nie uitsteken voor een paar krasjes waar de meeste, en ik citeer; "toch wel door de verzekering vergoed worden". Leuk als je geen all-risk hebt....
|