|
||||
|
||||
colonne 9juli omg. Emmeloord richting Well.
wie is er nog meer geinteresseerd om vanaf Emmeloord in colonne richting Well te rijden?
werd door enkele mensen gevraagd of ik niet wat wou regelen dus bij deze,tijd laat ik een ieder vooraf nog even weten. bedoeling is te verzamelen bij de van der valk emmeloord om daarna de n50/a50 te volgen naar beneden kom je dus uit de provincie flevoland/rond amsterdam/onderuit friesland,meld je aan colonne bestaat op dit moment uit; mike en stephanie[mverh85] ruurd[fireandicevr6] molle[edition-blue] als je zeker weten aansluit,kopieer dan even het stukje hierboven zodat we een overzichtelijke lijst hebben.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
komen we toch langs Gerben
mike en stephanie[mverh85] ruurd[fireandicevr6] molle[edition-blue] Alberto |
|
||||
|
||||
Quote:
geen idee,werd zaterdag door ruurd gevraagd wat op touw te zetten dus edit,heb het even nagelezen,maar zie nergens staan dat ie daadwerkelijk aan gaat haken?misverstandje gok ik.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 13-06-2011 at 15:51. |
|
|||
|
|||
Quote:
maakt ook niet uit Gerben.ik dacht misschien kunnen we het combineren..... maar 2 apparte collonne's is ook prima,we wachten het af.... |
|
|||
|
|||
mooi gerben ben er bij.
mike en stephanie[mverh85] ruurd[fireandicevr6] molle[edition-blue] roelof de vries Alberto Last edited by fire and ice vr6 : 13-06-2011 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Ontopic graag
|
|||
|
|||
mike en stephanie[mverh85]
ruurd[fireandicevr6] molle[edition-blue] roelof de vries Alberto ff afwachten nog of we wel gaan , door wat kleine veranderingen |
|
||||
|
||||
hoor het wel van je,zijn belangrijker zaken dan meetings.
|
|||
|
|||
Quote:
kogel is door de kerk , we gaan toch heen |
|
||||
|
||||
Quote:
top maat
|
|||
|
|||
druk aan de gang met de corrie.
motor is er uit abs zo goed als er uit. andere benzine pomp zit er u onder. zaterdag even af wachten hoe die andere motor is en gauw ombouwen. denk dat we in het weekeinde ook aan het werk gaan kunnen we volgende week weer even rond rijden en mooi op tijd klaar voor dub. |
|
||||
|
||||
gaat weer de goede kant op dus....
|
|||
|
|||
Quote:
zo te zien wel even morgen af wachten |
|
|||
|
|||
mooi wurk durk
|
|
||||
|
||||
Quote:
goed bezig enzo zien jullie daar wel met corrie dan
|
|||
|
|||
Quote:
als het niks wordt wordt het met de paarse corrie dus komt altijd een corrie mee.wil echt graag met de cammo corrie heen. |
|
|||
|
|||
Quote:
the Irak edition |
|
|||
|
|||
Quote:
|