![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo Allemaal,
Zoals zo velen heb ik diverse setjes velgen. Naast een set 14" en 15" staal bied ik ook deze set BBS RBE aan. ![]() Specificaties: 16x7,5" ET35 215/40-16" Gaat om vier rechte velgen compleet met banden en naafkappen. Ik zou ze persoonlijk eerst opknappen voordat ik ze zou monteren. Helaas heeft de vorige eigenaresse vakkundig alle velgen als stoeprandborstels gebruikt. Banden zijn ook niet de nieuwste meer. Als het goed is hebben ze allemaal 4 of meer millimeter profiel. De logo's zijn nieuw te bestellen (op sommige plekken is het logo iets gebobbeld zoals dit wel vaker gebeurt met de BBS logo's). Meer en grote foto's op aanvraag. De kleurcode heb ik ook. Ik kan ze, na betaling (meerprijs) ook laten herstellen. ![]() ![]() ![]() Vraagprijs: €350,- De velgen liggen in Raalte maar kunnen mogelijk in overleg elders in het land afgehaald worden. |
|
||||
|
||||
![]() op 2de foto zie ik toch 2 flinke butsen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik al zei:
Quote:
Zodanig dat er dus op sommige plekken de rand wat platter is geworden, afdraaien kan dus interessant zijn. Maar hoe dan ook, ze zijn wel recht. |
|
||||
|
||||
![]() Up, niemand interesse in een set originele BBS-en voor een scherp prijsje?
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Deze set is sinds twee weken niet meer te koop.
|